tuttelutten :) Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 ja, overskriften sier det meste.. Vet du om noen shampooer som bevarer brunfargen i håret? Og jeg har også litt rødssjær i håret? Hvordan kan man få det vekk? - pris på shampoo? - evt hvilken butikk? - funker de som er i daglivarebutikk? (define, sunslike osv)
Nausicaä Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Har du naturlig brunt hår eller farget? Jeg har brukt den fra John Frieda og den tilfører jo ikke særlig mye farge til håret. Bare toner det litt og gir det glans. Regner med det er ca det samme med andre merker. Rødskjær i håret er sånn man bare har - om håret har sin naturlige farge, da. Ikke sånn som når blondt hår får grønnskjær. Men jeg tror det beste du kan gjøre for å få det vekk er å farge håret.
Goldilocks Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg liker hårproduktene til Aveda veldig godt, for brunt hår ville jeg nok valgt denne eller kanskje denne. Etterfulgt av balsam, selvfølgelig Og hårkur ca. 1 gang i uka. Et annet tips er jojobaolje eller olivenolje, jeg bruker det av og til som hårkur (sover med det natten over og vasker ut om morgenen), gir skinnende blankt hår
Gjest Audrey Horne Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Mener å ha lest at noen bruker lilla sjampo/sølvsjampo til å dempe rødskjær i mørkt hår. I så fall er jeg interessert i erfaringer og ønsker tips til en slik sjampo . Endret 16. februar 2008 av Audrey Horne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå