Lola83 Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Er det noen genier her som vet hvordan/om man kan se web tv fra tv2 sumo på Mac? Jeg har prøvd, men får det ikke til. Er det noe spes. jeg må laste ned?? Vær så snill og hjelp meg, hehe.. Sånn at jeg slipper og kjøpe en ny pc kun for og titte på web tv, hehe..pcen min røyk nemlig i dag
Noli Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hmm.. Jeg kan ikke huske å ha lastet ned noe, jeg bruker Opera som nettleser, har du forsøkt andre nettlesere enn Safari?
Lola83 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Jeg bruker også opera på macen min! Hmm...
Cata Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Mener jeg leste et eller annet sted at det ikke er mulig. Kan dessverre ikke vise til noen link, for det er så lenge siden at jeg har glemt hvor jeg så det. Prøv å søk på forumet på mac1. Der står det kanskje noe?
Lola83 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 Jeg fikk det til, men det er ekstremt dårlig oppløsning på det kan dessverre ikke fortelle dere hvordan jeg fikk det til, for det aner jeg ikke..grr
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Jeg fikk det til, men det er ekstremt dårlig oppløsning på det kan dessverre ikke fortelle dere hvordan jeg fikk det til, for det aner jeg ikke..grr At det er dårlig oppløsning har med internett leverandør å gjøre ikke hvilken maskin det er på. F.eks get har ingen avtale med tv 2 nett tv og får dermed en grusomt dårlig oppløsning. Vet ikke hvem andre som har dårlig.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Er det noen genier her som vet hvordan/om man kan se web tv fra tv2 sumo på Mac? Jeg har prøvd, men får det ikke til. Er det noe spes. jeg må laste ned?? Vær så snill og hjelp meg, hehe.. Sånn at jeg slipper og kjøpe en ny pc kun for og titte på web tv, hehe..pcen min røyk nemlig i dag Jeg har mac og bruker safari. Fikk du opp en beskjed om å laste ned en plugin for å se windows media player filer? Isåfall kan du laste ned flip4mac. Det gjør at du kan se det meste av nettTV i QuickTime. Lastes ned her: http://www.microsoft.com/mac/products/flip4mac.mspx Kan hende du må boote maskina etterpå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå