Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #1 Skrevet 16. februar 2008 Hvis forholdet er slutt, og dere ikke har hatt noen som helst kontakt, eller noen avtale om det, eller grunn til det. Så plutselig tar han kontakt, og snakker om dagligdagse ting, uten å nevne "oss" eller "hva han er ute etter" spesifikt. Hvordan skal jeg tolke det? Tyder dette på at han egentlig savner meg? Jeg trodde menn var ganske stolte der, slutt er slutt. Det var han som gjorde det slutt dessuten.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hvis forholdet er slutt, og dere ikke har hatt noen som helst kontakt, eller noen avtale om det, eller grunn til det. Så plutselig tar han kontakt, og snakker om dagligdagse ting, uten å nevne "oss" eller "hva han er ute etter" spesifikt. Hvordan skal jeg tolke det? Tyder dette på at han egentlig savner meg? Jeg trodde menn var ganske stolte der, slutt er slutt. Det var han som gjorde det slutt dessuten. Enten har han drukket og er sentimental, eller så har han skjønt at han har gjort noe dumt, at du kanskje er det beste han noengang kan håpe på, og prøver å sjekke ut om det er noen sjangse....
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 kanskje han prøver å vekke et venne-forhold? kanskje han savner ddeg som en del av livet sitt og vil at dere skal ha kontakt, men ikke være sammen.. og derfor starter forsiktig med å snakke om dagligdagse ting, som han kanskje tror at venner gjør
Gjest My2cents Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Hvis forholdet er slutt, og dere ikke har hatt noen som helst kontakt, eller noen avtale om det, eller grunn til det. Så plutselig tar han kontakt, og snakker om dagligdagse ting, uten å nevne "oss" eller "hva han er ute etter" spesifikt. Hvordan skal jeg tolke det? Tyder dette på at han egentlig savner meg? Jeg trodde menn var ganske stolte der, slutt er slutt. Det var han som gjorde det slutt dessuten. Eksen min oppfører seg akkurat sliogså. Men kun når han er full. Da tar han kontakt via sms. Ellers hører jeg ingenting fra ham. Han gjør det kun fordi han blir sentimental i fylla og fisker etter sex. Ikke fall for det gamle "trikset"! Du er smartere enn så!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå