Gå til innhold

PLEASE HJELP MEG:'(

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilet:'(
Skrevet

hei. jeg er en dame med afro-hår og som er lei av det..jeg ønsker sånt hår som de farvede kjendisene, og jeg har hørt at de bruker noe kalt lace-front wigs..noen som vet hvor man kan få satt på en slik? trenger virkelig råd!

På forhånd takk :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest meg igjen:'(
Skrevet
hei. jeg er en dame med afro-hår og som er lei av det..jeg ønsker sånt hår som de farvede kjendisene, og jeg har hørt at de bruker noe kalt lace-front wigs..noen som vet hvor man kan få satt på en slik? trenger virkelig råd!

På forhånd takk :goodbye:

Det må da være noen der ute som vet om noen frisører som gjør sånt? Jeg bryr meg ikke om hva det koster, bare jeg finner en frisør som gjør det :gråte:

Jeg kan til og med reise til danmark eller svergie for å gjøre det! Please noen! Kan noen hjelpe meg?

Gjest Pupsilure
Skrevet

Har du googlet etter det? Ringt frisørsalonger og spurt?

Gjest Pupsilure
Skrevet

Klippet fra en side jeg fant:

Hva er en lace front wig? En lace front er en realistisk hair extensions . Håret ser ut som om det vokser fra hode bunnen. En lace front wig har en tynn "lace" netting som man klipper av og man får en usynlig hår linje. Denne typen parykk er veldig populær i hollywood og mange kvinner i tv og musikk bransjen bruker det. Tyra banks, beyonce, ashanti, ciara osv osv bruker lace front wig!

Studio Africa er den eneste afro salongen i Norge som har dette!!!!!

Skrevet

Lace front wigs? Er det parykk det da? Wig betyr jo parykk?

Vet ikke så mye om dette, men her står det om hvordan du "relaxer" afro-hår!

Håper det kan være til hjelp :)

Skrevet

søk på studioafrica på google, og gå inn på siden deres. ring eller send en mail!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...