Goldilocks Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Har noen prøvd denne??? Funker den???
Lillros Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Kjøp deg en mascara på H&M til 100 lappen. De er gode. Jeg kan ihvertfall bruke mascara som er myye billigere enn det, og få et flott resultat:)
Goldilocks Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Kjøp deg en mascara på H&M til 100 lappen. De er gode. Jeg kan ihvertfall bruke mascara som er myye billigere enn det, og få et flott resultat:) Jeg har flere gode mascaraer, ikke noe problem med det (kjøper ikke på H&M da, men strawberrynet eller taxfree, ikke så mye dyrere enn H&M og mye bedre - for tiden har jeg gullmascaraen til YSL, som er veldig bra). Dette produktet jeg lurer på, er fibre du tar på vippene FØR mascara, ikke er den dyr heller, litt over 70,- Lurer bare på om noen har erfaringer med produktet!?? Om den gjør at mascaraen drysser, om den faktisk fungerer osv...???
Lillros Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har flere gode mascaraer, ikke noe problem med det (kjøper ikke på H&M da, men strawberrynet eller taxfree, ikke så mye dyrere enn H&M og mye bedre - for tiden har jeg gullmascaraen til YSL, som er veldig bra). Dette produktet jeg lurer på, er fibre du tar på vippene FØR mascara, ikke er den dyr heller, litt over 70,- Lurer bare på om noen har erfaringer med produktet!?? Om den gjør at mascaraen drysser, om den faktisk fungerer osv...??? Åja.. Nei, det vet jeg ingenting om :o)
CosiFanTutta Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Joda, de gjorde vippene så lange at de "kræsjet" i brilleglassene, så jeg kan ikke bruke den. Har prøvet den med linser også, men fibrene i pre-maskaraen passer ikke med linser. Full krise, med kløe og svie!!
Goldilocks Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 Å nei!!! Jeg bruker også linser... Er det ikke til å unngå at det kommer inn i øyet liksom..? Hm... Flott at den virker i alle fall da
Goldilocks Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2008 Fant forøvrig et nytt produkt her om dagen som kanskje også kan være en ide. Noen som har testet double-cils kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå