Gjest Gjest_Celine_* Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg og typen (22år) skal til Larvik eller Stavern i morgen. Hva skjer på disse stedene? Hvor er det best mulighet for shopping, god mat, fine omgivelser og litt romantisk atmosfære? Tips oss om ting vi må få med oss når vi er der!
Gjest Gjest_Guest_* Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Romantisk i Larvik eller Stavern? Romantisk i Norge i det heletatt...? Ville kanskje tatt turen til Trondheim eller Bergen jeg da. Shopping, mye å finne på og man kan lett finne romantiske steder der. Aller helst ville jeg utsatt turen litt, og dratt til Roma, Paris, Venezia eller Budapest. Trenger ikke koste skjorta det!
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Stavern er ganske kjedelig nå på vinteren. Dra til Larvik i morgen, og dra heller til Stavern når sommern kommer. Larvik er en helt grei by med kjøpesenter og endel butikker i byen. Har egentlig ikke så mange tips om steder som er verdt å få med seg da jeg ikke er så kjent. Men det største kjøpesenteret er vel Nordbyen som ligger litt på utsiden.
Gjest Lilypie Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Shopping: Nordbyen kjøpesenter Spisested: Spiseriet (fantastisk god indisk mat og kjempekoselig) eller Big Horn SteakHouse (kjempegod biff og koselig atmosfære) Kjøpesenteret ligger på andre siden av byen i forhold til restaurantene, men det er det eneste jeg vil anbefale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå