Gå til innhold

Også forelska i en annen..

Anbefalte innlegg

Gjest ladyviolet
Skrevet

Ser at jeg ikke er den eneste her som er forelska i en annen en kjæresten, og er litt forvirra over følelsene mine. Blir man forelska i en annen fordi det går litt dårlig på hjemmefronten, eller hadde man blitt forelska i denne "andre" uansett? Vanskelig å vite!

Er glad i kjæresten min(vært sammen i 3år), men gnisten har liksom vært borte den siste tiden, føler han er mer som et familiemedlem enn kjæreste. Så bytter jeg jobb, og treffer den drømmemannen, er skikkelig "fjortisforelska" om dagen! Jeg blir helt satt ut av han, og vet ikke hvor godt jeg klarer å skjule det for han at jeg er betatt.Føler vi har kjempegod kjemi, og snakker om alt mellom himmel og jord, tuller og småerter hverandre... . Han er singel, ingen av oss har barn, og begge er i 20åra, så ingen altfor store hindringer sånn sett.. Men er jo ikke sikkert han er interessert i det hele tatt, det vet jeg jo ikke, og ikke kan jeg jo spørre direkte om det heller.. samtidig så vet han at jeg har samboer..Hmff..

Så hva gjør jeg?... venter å ser hva som skjer:

alt.1: forelskelsen i han på jobben går over av seg selv (lite trolig)

alt.2: gjør det slutt med kjæresten og blir sammen med han nye ( hadde vært vanskelig å gjøre det slutt med kjæresten fordi han er veldig glad i meg, og er fornøyd med forholdet... samtidig må jeg tenke på meg selv og mitt liv)

alt.3: fortsetter å bo sammen med kjæresten, men er fortsatt kjempeforelska i en annen (høres ut som en dårlig kombinasjon..).

alt.4: Finner ut om han nye er interessert (hvordan skal jeg finne ut det uten at det blir altfor pinlig...hmm..) og hvis han ikke er det, satse på at forelskelsen da kanskje går over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde kanskje vurdere forholdet ditt før du vurderer en ny. Hva er vitsen med å være i et forhold du ikke er fornøyd med..

Er kjæresten din bra nok hvis det ikke skulle bli noe med han andre? Synes du ikke kjæresten din fortjener bedre enn å være en reserve fordi du ikke fikk en annen? Kommer han evt i fremtiden til å bli satt til siden hver gang du faller for en annen?

Skrevet

Hva er det med alle disse menneskene som blir i ulykkelige forhold og først tenker på å bryte ut når de plutselig blir forelsket i en annen? Du har ansvar for ditt liv. Hvis du ikke trives i et forhold bør du gjøre det slutt uavhengig av om du er forelsket i en annen eller ikke. Å bli bare fordi det er vanskelig å bryte er ikke noe annet enn latskap og feighet. Og man ødelegger ikke bare sitt eget liv ved å bli i et kjærlighetsløst forhold, men livet til kjæresten i samme slengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...