Gå til innhold

Mannen som elsket Yngve

Anbefalte innlegg

Gjest marihan
Skrevet

Har ikke sett den, men gleder meg veldig til å se den!! :-D

Skrevet

Har hørt den har fått bra omtale hvertfall. Skal se den i morgen :)

Skrevet

Jeg så den nå i kveld, og syntes den var veldig, veldig bra. Anbefales så absolutt! :)

Skrevet

Skal også se den. Boka er en av mine favoritter :)

Skrevet

Jeg håper jeg får sett den i morgen! Har gledet meg til dette i over et år nå tror jeg :)

Skrevet

Jeg har nettopp laget avtale med en venninne om å se den på mandag, så nå gleder jeg meg kjempemye! :popcorn:

Skrevet

Jeg har lest boka, så jeg har litt lyst til å se den... Får se om jeg får med meg mannen.

Skrevet

Jeg har også kjempelyst til å se den, har jo fått kjempegode kritikker.

Skrevet

Fantastisk bra film!!!! Lo meg ihjel!

Elsker Stavangerfilmer... Og denne skuffa heldigvis ikke!

Skrevet

såg den på tirsdag, knallbra film! :)

Skrevet

Jeg så den i går, og likte den kjempegodt! (Jeg lurer på om jeg faktisk likte filmen enda bedre enn boka.. i alle fall deler av den... :sjenert: )

Anbefales i alle fall på det sterkeste! :-D

Gjest fragment
Skrevet

Jeg så den i går, og likte den veldig godt. Men den når nok ikke helt opp til boken, som er en av mine favorittbøker.

Gjest StearinPikken
Skrevet (endret)

Jeg var å så filmen på førpremiere, uten å ha særlige forventninger til filmen. Endte opp med å nærmest "misjonere" for filmen som er utrolig bra :fnise: Jeg anbefaler den på det sterkeste!

Jeg grein nesten på steder i filmen, og lo som bare det. Det er sjeldent jeg vil se filmer en gang til. Jeg ble faktisk veldig fascinert av Yngve, han var så perfekt for den rollen :jepp:

Endret av StearinPikken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...