Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Må først få ønske alle en god vinterferie og helg:)

Jeg er ei 17 år gammal jente som sliter mye med blank t-sone. Utover dagen, eller nærmere sagt 2-3 timer, blir t-sonen blank og det danner seg et slags "fett-lag" på nesa spesielt. Har prøvd mange produkter, og søkt på ulike sider, men jeg finner ingen ting som jeg ikke har prøvd eller selges i norge.

Men problemet er også at jeg er tørr på nesa samtidig, for når jeg har hatt foundatuon på en stundt, så "flasser" jeg litt, og make-upen flasser også av da. (er ikke mye, men nok til at jeg legger merke til det).

Har også en tendens til å bli svært rød på nesa bare jeg så vidt går ut døra. :sukk:

Håper dere har noen gode tips, eller vet om noen goder produkter som hindrer talg-produksjonen, uten å tørke nesehuden helt ut.

tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dermalogica oils control lotion er genial. Selv slet jeg veldig med blank t-sone og flass på nesa og denne fuktighetskremen holdt meg matt hele dagen!

Skrevet

Jeg slår også et slag for oil control lotion :)

Skrevet

Tusen takk for tipset:D

Er den å kjøpe på apoteket?

Skrevet

Takk for tipset:) men går det ann å få kjøpt produktene i butikker og? f.eks. apoteker? :)

Skrevet

Dermalogica selges hos hudpleiere, men er mye billigere på strawberrynet (trykk på linken i forrige innlegget mitt), eller du kan handle via ebay. Tar en uke å få produktene fra strawberrynet, hvis du trenger andre produkter også, er det kanskje en idé å teste ut reise-settet med rens, toner og krem i mini-utgaver :)

Skrevet

Jeg bruker Shiseido sin Purness serie, HER

Jeg bruker Refreshing Cleansing water og Matifying Moisturizer lotion. Begge er olje- og alkoholfrie.

Jeg har tørr overhud og fet underhud og synes disse fungerer bra.

De selges bl.a. hos Estethique.

Skrevet

Tusen takk for alle tipsene:D setter virkelig pris på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...