Skytten10 Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hei:) Må først få ønske alle en god vinterferie og helg:) Jeg er ei 17 år gammal jente som sliter mye med blank t-sone. Utover dagen, eller nærmere sagt 2-3 timer, blir t-sonen blank og det danner seg et slags "fett-lag" på nesa spesielt. Har prøvd mange produkter, og søkt på ulike sider, men jeg finner ingen ting som jeg ikke har prøvd eller selges i norge. Men problemet er også at jeg er tørr på nesa samtidig, for når jeg har hatt foundatuon på en stundt, så "flasser" jeg litt, og make-upen flasser også av da. (er ikke mye, men nok til at jeg legger merke til det). Har også en tendens til å bli svært rød på nesa bare jeg så vidt går ut døra. Håper dere har noen gode tips, eller vet om noen goder produkter som hindrer talg-produksjonen, uten å tørke nesehuden helt ut. tusen takk!
Saeria Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Dermalogica oils control lotion er genial. Selv slet jeg veldig med blank t-sone og flass på nesa og denne fuktighetskremen holdt meg matt hele dagen!
Bomullstrusa Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg slår også et slag for oil control lotion
Skytten10 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Tusen takk for tipset:D Er den å kjøpe på apoteket?
Goldilocks Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Oil control lotion selges her og er bra hvis du har veldig fet hud, men du sier du også blir tørr og flasser, da er kanskje Active moist et bedre valg. Denne er også olje-fri, men har litt fyldigere konsistens
Skytten10 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Takk for tipset:) men går det ann å få kjøpt produktene i butikker og? f.eks. apoteker?
Goldilocks Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Dermalogica selges hos hudpleiere, men er mye billigere på strawberrynet (trykk på linken i forrige innlegget mitt), eller du kan handle via ebay. Tar en uke å få produktene fra strawberrynet, hvis du trenger andre produkter også, er det kanskje en idé å teste ut reise-settet med rens, toner og krem i mini-utgaver
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jeg bruker Shiseido sin Purness serie, HER Jeg bruker Refreshing Cleansing water og Matifying Moisturizer lotion. Begge er olje- og alkoholfrie. Jeg har tørr overhud og fet underhud og synes disse fungerer bra. De selges bl.a. hos Estethique.
Skytten10 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2008 Tusen takk for alle tipsene:D setter virkelig pris på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå