zeta5 Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Hei ! Hvor laaangt har dere kommet nå ? Har dere det meste på plass i forhold til planleggingen ? Jeg for min del føler at lista fortsatt er laaaaang og kjenner nervene begynner å komme .... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 4. mai 2003 #2 Del Skrevet 4. mai 2003 Alt er for det meste bestilt av det som skal bestilles og handlelisten er i boks, det gjenstår kun å prate med alle som skal hjelpe oss på den store dagen. Vet at sambo ikke fant opp kruttet.... Han har f.eks ikke bestilt brudebuketten min enda, eller pynt til lokale og kirken.. Men det kommer vel, var forøvrig i danmark i går og kjøpte gifteringene våre... Til onsdag skal jeg tilpasse kjolen min, dato for samtale med presten er ok, valsekurs har vi også bestilt, lokalet er betalt, hva vi skal ha på koldtbordet er vi nå helt enige om, det meste av alkoholen er kjøpt inn, hvordan vi skal pynte er vi også enige om m.m. Nervene er også på plass, men det har de vært en stund allerede..... Hvor var det dere skulle gifte dere?? Har nok spurt tidligere også, men det har vist gleppi litt hos meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. mai 2003 #3 Del Skrevet 4. mai 2003 ...hva vi skal ha på koldtbordet er vi nå helt enige om, lov å blande seg inn og spørre hva du skal ha på koldtbordet ditt, Tyren...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 5. mai 2003 #4 Del Skrevet 5. mai 2003 Vi er helt klart i rute. -Bordkort er laget samt grovskisse over bordplassering. - Vi har hatt møte med plassen hvor vi skal ha selskapet (de fikser alt med mat og drikke!) - Bryllupskaka blir ordnet av ei vi kjenner - onkel har skaffet bil - kjolen er levert til tilpassing - brudevalsen sitter som et skudd etter at vi har vedlikeholt øvingen etter kurs i fjor høst! :D - prøvetime hos frisør på torsdag - møte med fotograf og organist (for å finne noen fine marsjer) på fredag - kirkeprogram stort sett ferdig laget. Mangler bare å finne marsj inn/ut og føye på det. - forsiden til sangheftene er ferdig men ikke printet enda - har hatt møte med toastmaster Det vi venter på er at presten tar kontakt for samtale og selvfølgelig utdrikningslag. (vi aner at noe er i gjære for begge den kommende helgen!) Og så er det jo skriving av tale som vi har igjen begge to... Noe sier meg forøvrig at nervene har begynt å melde seg. Går rundt med en nesten kontinuerlig uro i bunn av magen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #5 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei 31.5-bruder ! Godt å høre at det er flere som har nerver.... Nå har de for alvor begynt å melde seg hos meg.... Vanskelig for å sovne om kveldene , tenker så fært på alt som ikke er helt i boks ennå! Mye får vi ikke ordnet ennå heller da vi skal gifte oss i Trøndelag og bor i Oslo. Vi har tatt oss fri uken før så da regner jeg med at vi får unna en del....forhåpentligvis... Utdrikningslaget var i helgen...og jeg kjenner det på kroppen ennå ! Utrolig gøy, men slitsomt. Mannen min skal til pers til helgen.....glad jeg er ferdig. Det vi må få ordnet nå er : Bordplassering Sanghefter Kirkeprogram Sko til mann og brudesvenn Morgengave Drikke Mangler 4 servitører..... Møte med toastmaster Jeg må skrive talen min Smykker til kjolen Veske ....tror det er det jeg ikke har kontroll på ennå...... Dessuten har jeg 40 vinglass igjen å male som jeg skal bruke til bordkort....har fått unna halvparten ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ayla Skrevet 6. mai 2003 #6 Del Skrevet 6. mai 2003 Er dere klar over at det bare er igjen 25 dager!!! :o Er det bare meg eller går tiden egentlig skremmende fort.......!!!??? Det kribler som besatt i magen.................. Det gjelder og ikke tenke så mye på det kanskje? Men jeg har et seriøst problem med taleskrivingen. Jeg har liksom bestemt meg for at jeg skal si noe , men det er så vanskelig å finne ordene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zeta5 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 6. mai 2003 Hei Ayla ! Det er ikke bare deg ! Synes ikke det er lenge siden jeg sa det var 7 mnd igjen til den store dagen ! 25 dager igjen , det er ikke lenge igjen !! Blir stressa bare av tanken og aner ikke hvordan jeg skal bli ferdig med alt i tide !!! HJELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Talen har jeg også problemer med....skal si noe, men synes som deg at det er vanskelig å finne de riktige ordene. Hærregud, jeg har så mye og ordne....panikken griper meg snart ! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå