Gå til innhold

i feil ende

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg traff en fyr. nydelig. dum som jeg var, hadde jeg sex med han første kvelden. han sier at han ikke vil ha noe fast forhold. men at vi kan være elskere. har på følelsen at det hadde utviklet seg annerledes om jeg ikke ble med han hjem så fort. han sier at det ikke er grunnen til at han ikke vil ha noe forhold

men helt ærlig gutter. mister dere interessen hvis det skjer på første date

hilsen en som angrer veldig og som er veldig forelsket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var da med på første daten han også...

Hvis jeg var deg så ville jeg ikke hatt mer kontakt med ham. I alle fall ikke stått for kontakten selv. Rett og slett gjøre deg litt mer kostbar. Hvis du vil ha ham da? Men jeg må si at han sitter i glasshus og bombanderer med stein. Hvis det er slik han tenker da. At HUN er lett på tråden, og derfor ikke noe å satse på, mens HAN kan gjøre hva han vil og forvente å finne en jomfru?? WAKE UP MEN!! Er det slik at menn vil ha en jomfru som er villig til alle tider og som ta intiativet og er som en sex gudinne i senga? Jeg velger å tro nei... Men slike menn som han du har dumpet borti får meg til å undres.. og hvis han noen gang finner en slik kvinne/jente som beskrevet ovenfor så tror jeg det er mange som ville vært interessert i å treffe henne og hennes venninner...*ss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Kjære Anonym...

Mange gutter mener at hvist en jente ligger med han på første daten så er det trolig at de har gjort det ikke er første gangen de eventuelt har hatt et one night stand og de er da ikke ordentelige jenter....

Klarer ikke respektere henne og stole på dem...

Innen for venne kretsen kalles jentene for gjerne for løselumpene....

Og de ville aldrig ha startet et forhold med en slik jente og i så fall ikke tatt henne med hjem til sin kjære mor....

Sånn er det ialle fall jeg har blitt fortalt av minne kamerater og min sammboer...

vet at dette ikke var noe serlig oppmunterene....

Jeg råder deg til å gi han et ultimatum enten eller....

Og hvist han velger eller så er det så utrolig mannge fisk i sjøen...

klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja jeg vet, men det som er litt rart er at han mener vi skal være trofaste mot hverandre. betyr det noe? og han er utrolig kosete. er ikke redd for nærhet, både holder rundt meg og kysser. betyr det noe? har hatt en elsker før og da kysset vi ikke en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det behøver ikke bety at han vil noe mer enn å være elsker selv om han koser og kysser. Antakeligvis betyr det at han er en kosete person og synes kyssing hører med når man er elskere.

Hvis han sier at han vil dere skal være elskere, er det nok lurt av deg å høre på det han sier, ikke gå rundt og tro at han kommer til å ville noe mer bare du venter lenge nok. Mest sannsynlig skjer ikke det, og du får det bare vondt.

Men du kan jo spørre ham hvorfor han vil dere bare skal være elskere, og hvorfor han vil dere skal være trofaste mot hverandre? Så slipper du å lure mer på det. icon_smile.gif

Lionda vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Lionda den 2002-04-08 10:25 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja kanskje jeg burde gi opp, men jeg vil ikke gi slipp. en annen ting jeg stusser ved er at han har hatt et liknende forhold til en annen jente. men da hun brøt opp fordi hun hadde fått type, hadde det såret han og gjort han trist. kanskje han ikke tør å ta skrittet... vet ikke, jeg vil jo så gjerne. er det en mulighet for at han bli forelsket i meg da? over tid, vi kjenner jo nesten ikke hverandre. har ingen opplevd det. jeg håper jo selvfølgelig. men vil ha ærlige svar. jeg spurte hvorfor han ville at vi skulle være trofast og da sa han at han ikke likte utroskap, selv om vi ikke er helt sammen. jeg skal teste han neste gang vi treffes og se om han vil finne på noe annet enn å bare ha sex. er det ingen interesse for det, er jo saken grei. jeg er så forvirret og stresset. mister snart troen på menn. for det er mange menn som har ytret ønske om at de vil ha det slik med meg, fremfor ett forhold. og jeg lurer på hva som er galt med meg siden de ikke vil noe mer.jeg er veldig glad i sex og sånn sett hadde det jo vært deilig å ha han som elsker, men så er det denne forelskelsen da

men svar meg. er det ikke håp for meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter ofte med den følelsen av at noen menn, de menn som heller vil ha elskere enn kjærester, gjør det fordi de føler at de får mere kontroll over jenta på den måten. Spesielt om jenta er forelsket i dem. Ser om de får deg til å danse etter deres pipe.... Det er en makt kamp på det seksuelle plan. Ikke bli med på dette om du er forelsket, du blir bare "bruk" og såret uansett om utfallet blir at dere blir sammen eller ikke. Sjansen for et forhold med gjennsidig respekt blir minimal. Dine følelser gjør at det blir "gal" balanse mellom dere, og det er ikke rett.

Det å ha en elsker og det å ha et seksueltforhold til en du er forelsket i et to helt forskjellige ting...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en gutt.

Sannsynligvis er det ikke store håpet for at dere skal kunne bygge noe sammen. Han er ikke interessert i det, ettersom han har forelått at du kan være hans elskerinne.

Det er ikke så mye det at dere hadde sex så tidlig, det hadde i grunnen vært omtrent det samme at du hadde bekreftet på annen måte at du var tilgjengelig. Vi er som dere, vi vil ikke ha det vi vet vi kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg får legge meg ned og dø da. nei da. men det er det jeg har mest lyst til akkurat nå. nå ble jeg bare utrolig deprimert. det er virkelig en nydelig gutt. ja ja sånn er livet

og fy fader for ett liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, slik er gutter OG menn!!!!!!!! Enten vi liker det eller ikke. Spenningen blir selvfølgelig helt borte. Og ærlig talt: Hvorfor gikk du egentlig til sengs med han??????? Var det så krise, var du SÅ desperat??????? icon_cool.gif

Og fikk DU egentlig noe ut av det?

Gjorde du det EGENTLIG for din egen skyld?

Vær mest mulig passiv i møtet med gutter og menn. Det er virkelig DA de får muligheten til å vise sine beste sider!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste anonym:

Er det sååå utenkelig at en kvinne skulle få noe ut av sex? Og er det noe galt i om hun var SÅ desperat? Er det bare menn som kan nyte sex, eller? Kvinner gjør det bare av kjærlighet til mannen? Korriger meg for all del hvis det ikke var dette du mente..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til innleggsstarter(anonym)

Jeg er 23 år og jeg mister ikke nødvendigvis interessen ved å ha sex på første date eller svært tidlig i forholdet. Det som her gjelder er hva man selv er ute etter og selvfølgelig den kjemien man føler ift jenta man treffer. Ofte er jeg rett på sak, men som du kan lese av en annen tråd fra meg, så kan jeg godt gjøre ting på forskjellige måter.

Dessverre så kommer vi inn i en interessekonflikt, hvor han nok finner deg sexy og tiltrekkende, men at du ikke med nødvendighet fyller de behovene han har for en partner, evnt. at du gjør det, men han ikke vil ha fast følge for tiden. Dette er kjent med meg selv også. I perioder vil vi være single og ha den friheten det fører med seg, og i andre perioder ønsker vi å være sammen med noen for å ta del i de gledene og det ansvaret det fører med seg. Dessverre er det ikke alltid dette passer seg for person nr 2. Noen ganger er du nr2. andre ganger er jeg det. Uansett, det kan være en kjip følelse. Men, ikke tro med nødvendighet at han ville være mer interessert i et forhold hvis dere ikke hadde sex med det samme. Et av mine forhold varte over 1,5 år og det startet med sex svært svært tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste replikk fra anonym:

Dette irriterer meg. Å stemple noen som desperat bare fordi man har sex på første daten etc. Kanskje fra ditt ståsted så er det greit å ikke ha seksualliv med noen andre på flere år, men for andre så er ikke dette et alternativ. Vi har alle ulike behov, og noen har sex på en ONS en gang i blant, så er ikke dette det samme som å være desperat. Jeg tror du burde sjekke ut de som har ONS og se at mange av de også er svært SELEKTIVE, interesserte, omgjengelige og oppegående mennesker som ikke tar hva som helst. Akkurat dette kan også være en av grunnene til at man ikke blir så lett forelsket i andre. Selv blir jeg ikke forelsket lett, men jeg har heller ikke ofte ONS, men det skjer og det er med respekt for jenta og det er på ingen måte snakk om å bruke noen fra min side. Men, som jeg har forstått så er jeg uenig i en del stereotypiske og vanlige kraftuttrykk som folk bruker om slike "desperate mennesker".. Jeg bare synes det er leit at folk skal stemple andre som ditten og datten bare fordi de kanskje selv ville følt seg skitne ved noe slikt. icon_wink.gif

Selv om man er singel og har sex uten kjæreste så er det ingen sammenheng mellom dette og det å være følelsesløs eller ansvarsløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

først og fremst vil jeg takke alle som støttet meg fra den noe uhyggelige fyren eller jenta som lurte på om jeg var sååå desperat.og ja det var for min egen skyld, ellers hadde jeg jo ikke gjort det. syns det var interessant å se alle svarene. og særlig svarene fra monnmood gjorde veldig godt. skjønner at det er forskjellige meninger ute å går. dette går jo egentlig bare på følelser. jeg har innsett at jeg bare må ta det med ro. uansett var det en flott opplevelse som jeg ikke vil angre på. han var utrolig nydelig. kanskje jeg kommer til å bli elsker med han, kanskje ikke. time will show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

HEI IGJEN

jeg tok ikke kontakt mwd han. ingen sms eller noen ting. det gikk nooen dager, men han tok kontakt. vi ble enige om å treffes. jeg spurte hva vi eventuelt skulle gjøre. og han hintet til sex. da sa jeg at jeg kunne tenke meg å gjøre noe annet også, og det var han med på. kanskje dette går min vei hvis jeg fortsetter å spille kostbar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær kostbar fremover du..Ikke send mellinger eller ring.La ham ta ininativet..Det er nå ivertfall mitt råd til deg og det jeg selv ville gjort.

Jeg pleier å vente lenge før jeg har sex når jeg treffer noen,men han jeg dater med nå hadde jeg bare truffet noen få ganger før vi hadde sex.Jeg sa nei første gang jeg var med ham hjem og forklarte at jeg aldri har sex med noen første kvelden..Liekvel synes jeg at jeg ga klarsignal altfor tidligt denne gangen.Man venter ikke forgjeves hvis man venter på noe godt.

Nå har han vist deg interesse og jeg tror nok at du gjør lurt i å finne på noe sammen med ham og gi uttrykk for at du vil bli kjent og at det ikke er helt din stil å ha et uforpliktende sex forhold.(Hvis du ønsker noe mer slk jeg har fått inntrykk av )Da vet han hva du står for og hva han går til.Tror man gjør lurt i å la en person se hvem man er før man hopper til køys..Ivertfall hvis man ønsker noe mer enn bare sex.

Dette går nok bra skal du se...Ønsker deg lykke til..

Klem fra Kine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær kostbar fremover du..Ikke send mellinger eller ring.La ham ta ininativet..Det er nå ivertfall mitt råd til deg og det jeg selv ville gjort.

Jeg pleier å vente lenge før jeg har sex når jeg treffer noen,men han jeg dater med nå hadde jeg bare truffet noen få ganger før vi hadde sex.Jeg sa nei første gang jeg var med ham hjem og forklarte at jeg aldri har sex med noen første kvelden..Liekvel synes jeg at jeg ga klarsignal altfor tidligt denne gangen.Man venter ikke forgjeves hvis man venter på noe godt.

Nå har han vist deg interesse og jeg tror nok at du gjør lurt i å finne på noe sammen med ham og gi uttrykk for at du vil bli kjent og at det ikke er helt din stil å ha et uforpliktende sex forhold.(Hvis du ønsker noe mer slk jeg har fått inntrykk av )Da vet han hva du står for og hva han går til.Tror man gjør lurt i å la en person se hvem man er før man hopper til køys..Ivertfall hvis man ønsker noe mer enn bare sex.

Dette går nok bra skal du se...Ønsker deg lykke til..

Klem fra Kine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...