Vera W Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 hei hvor i all verden kan jeg få tak i hvitt stoff??det hørest ganske lett ut, men tydeligvis ikke! jeg hadde sett for meg hvitt stoff hengende langs veggen i drapperier..hvem kan hjelpe meg å gjøre dette mulig!!!
Prinsesse Snuppelure Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 hei hvor i all verden kan jeg få tak i hvitt stoff??det hørest ganske lett ut, men tydeligvis ikke! jeg hadde sett for meg hvitt stoff hengende langs veggen i drapperier..hvem kan hjelpe meg å gjøre dette mulig!!! IKEA har mye bra! Feiret bursdagen min og ønsket meg bilige hvite duker - dro på IKEA og kjøpte metervare av en slik type som er litt gjennomsiktig og blankt - ble veldig fint! Kostet omtrent ingenting! LØP og kjøp! LYkke til!
Aurela Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 hei hvor i all verden kan jeg få tak i hvitt stoff??det hørest ganske lett ut, men tydeligvis ikke! jeg hadde sett for meg hvitt stoff hengende langs veggen i drapperier..hvem kan hjelpe meg å gjøre dette mulig!!! Stoffbutikker? Hvis du er i nærheten av Oslo kan du ta deg en tur på grønnland..
Vera W Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 Stoffbutikker? Hvis du er i nærheten av Oslo kan du ta deg en tur på grønnland.. milevis unna desverre..
Vera W Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2008 IKEA har mye bra! Feiret bursdagen min og ønsket meg bilige hvite duker - dro på IKEA og kjøpte metervare av en slik type som er litt gjennomsiktig og blankt - ble veldig fint! Kostet omtrent ingenting! LØP og kjøp! LYkke til! tusen takk for godt tips!ikea here i come
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå