Gå til innhold

hvitt stoff

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :) hvor i all verden kan jeg få tak i hvitt stoff??det hørest ganske lett ut, men tydeligvis ikke! jeg hadde sett for meg hvitt stoff hengende langs veggen i drapperier..hvem kan hjelpe meg å gjøre dette mulig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei :) hvor i all verden kan jeg få tak i hvitt stoff??det hørest ganske lett ut, men tydeligvis ikke! jeg hadde sett for meg hvitt stoff hengende langs veggen i drapperier..hvem kan hjelpe meg å gjøre dette mulig!!!

IKEA har mye bra! Feiret bursdagen min og ønsket meg bilige hvite duker - dro på IKEA og kjøpte metervare av en slik type som er litt gjennomsiktig og blankt - ble veldig fint! Kostet omtrent ingenting!

LØP og kjøp!

LYkke til!

Skrevet

Stoffbutikker? Hvis du er i nærheten av Oslo kan du ta deg en tur på grønnland..

Skrevet
Stoffbutikker? Hvis du er i nærheten av Oslo kan du ta deg en tur på grønnland..

milevis unna desverre..

Skrevet
IKEA har mye bra! Feiret bursdagen min og ønsket meg bilige hvite duker - dro på IKEA og kjøpte metervare av en slik type som er litt gjennomsiktig og blankt - ble veldig fint! Kostet omtrent ingenting!

LØP og kjøp!

LYkke til!

tusen takk for godt tips!ikea here i come :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...