alfaalfa Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 hei! jeg lurer på om det er noen som har sett kaketopper der brudgommen ikke har hår? min forlovede barberer seg på hodet, og det er jo tullete at kaketoppen skal ha fyldig, mørkt hår!!!
Gjest *englefjes* Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 (endret) Her har ikke brudgommen hår.Har bestilt denne kaketoppen selv og den er virkelig nydelig :-D (den øverste) Endret 15. februar 2008 av *englefjes*
Concertina Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Det finnes kaketopper hvor man kan mikse og matche brud og brudgom utifra hårfarge/ikke hår, feks her
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2008 #4 Skrevet 17. februar 2008 http://www.somethingblue.dk/shop/index.php...cbc446dd6e37a8d Her har jeg bestill min skalla mann og en brunette, har ikke fått di enda da så jeg kan ikke si noe om hvordan de er.
Gjest Snart gift:-) Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 hei! jeg lurer på om det er noen som har sett kaketopper der brudgommen ikke har hår? min forlovede barberer seg på hodet, og det er jo tullete at kaketoppen skal ha fyldig, mørkt hår!!! Hei jeg har også det samme problemet..jeg fant min her: www.dku.no under bryllupsutstyr ...litt barnslig men..det er jo vi også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå