TessaRosa Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hei, skal snart arrangere utdrikningslag for en venninne. Hva ønsker du at noen gjorde for deg på denne dagen og hva har du opplevd i utdrikningslag som gjest. Ønsker både tips til hyggelige ting, samt noen utfordringer, gjør ingenting at bruden blir litt flau da hun er den første til å drite ut andre. Er ikke fan av at gjestene kjeder seg mens bruden opplever det ene etter det andre. Hvor mye kan man ta pr pers? Var i ett utdrikningslag for 1 mnd siden hvor jeg betalte 600 kr. Syntes dette var mye penger.
chr Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg skal gifte meg i oktober, og kunne selv tenkt meg at hele gjengen dro på et spa. F.eks. et sted med steambad, boblebad o.l. Har sagt til forlover at jeg gjerne betaler i mitt eget utdrikningslag, om det står på penger. Har vært i utdrikningslag en gang og da kjørte vi go kart, bruden kledde vi i et stygt antrekk, og så måtte hun ut og skaffe danser for 10 kr. Hadde cd-spiller med, med danseband-musikk. Hun måtte også inn i en butikk med handlelapp, og kun handle fra andre sine handlevogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå