Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Er det veldig vanlig at jenter kun er ute etter sex? Hvordan kan jeg merke om de er ute etter noe mer? uten å spørre..
Noli Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Hvis hun ikke gidder å gjøre noe annet enn å pule er hun sannsynligvis bare ute etter sex.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 hvorfor drar hun ikke bare på byen å få seg et nummer da??
Gjest Jente37 Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Er det veldig vanlig at jenter kun er ute etter sex? Hvordan kan jeg merke om de er ute etter noe mer? uten å spørre.. Er vel heller uvanlig at jenta er seksuelt aggressiv. Mitt råd til deg: Du er nødt til å spørre henne direkte. Da får du et svar og slipper å lure. Er hun åpen og ærlig -helt i begynnelsen- at hun er kun ute etter sex, blir ingen såret og falske forventninger skapes heller ikke. Så unngås mye følelsesmessig Drama i etterkant. En av mine favoritt sitater: "Usikkerhet er drivhuset til de forferdeligste blomster".
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #7 Skrevet 16. februar 2008 Er vel heller uvanlig at jenta er seksuelt aggressiv. Mitt råd til deg: Du er nødt til å spørre henne direkte. Da får du et svar og slipper å lure. Er hun åpen og ærlig -helt i begynnelsen- at hun er kun ute etter sex, blir ingen såret og falske forventninger skapes heller ikke. Så unngås mye følelsesmessig Drama i etterkant. En av mine favoritt sitater: "Usikkerhet er drivhuset til de forferdeligste blomster". Hvilken sekt er du med i? Har hadd mange elskerinner som BARE var ute etter sex,hvis jeg var så uheldig og foreslå kino eller ut og spise fikk jeg høre. Er bare ute etter kroppen din og deilig sex
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 Finnes mange jenter som kun er ute etter sex. Kjennetegnet er at de er unnvikende når det kommer til å gjøre ting utenom, som kino, gå ut og spise, ikke vil snakke om seriøse ting osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå