Gå til innhold

Ute etter kun sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veldig vanlig at jenter kun er ute etter sex?

Hvordan kan jeg merke om de er ute etter noe mer? uten å spørre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun ikke gidder å gjøre noe annet enn å pule er hun sannsynligvis bare ute etter sex.

Skrevet

hvorfor drar hun ikke bare på byen å få seg et nummer da??

Gjest Jente37
Skrevet
Er det veldig vanlig at jenter kun er ute etter sex?

Hvordan kan jeg merke om de er ute etter noe mer? uten å spørre..

Er vel heller uvanlig at jenta er seksuelt aggressiv.

Mitt råd til deg: Du er nødt til å spørre henne direkte. Da får du et svar og slipper å lure.

Er hun åpen og ærlig -helt i begynnelsen- at hun er kun ute etter sex, blir ingen såret og falske forventninger skapes heller ikke. Så unngås mye følelsesmessig Drama i etterkant.

En av mine favoritt sitater: "Usikkerhet er drivhuset til de forferdeligste blomster".

Skrevet
Er vel heller uvanlig at jenta er seksuelt aggressiv.

Mitt råd til deg: Du er nødt til å spørre henne direkte. Da får du et svar og slipper å lure.

Er hun åpen og ærlig -helt i begynnelsen- at hun er kun ute etter sex, blir ingen såret og falske forventninger skapes heller ikke. Så unngås mye følelsesmessig Drama i etterkant.

En av mine favoritt sitater: "Usikkerhet er drivhuset til de forferdeligste blomster".

Hvilken sekt er du med i?

Har hadd mange elskerinner som BARE var ute etter sex,hvis jeg var så uheldig og foreslå kino eller ut og spise fikk jeg høre.

Er bare ute etter kroppen din og deilig sex :sengekos:

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Finnes mange jenter som kun er ute etter sex. Kjennetegnet er at de er unnvikende når det kommer til å gjøre ting utenom, som kino, gå ut og spise, ikke vil snakke om seriøse ting osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...