Gjest Ariel25 Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 alt var helt fint trodde jeg. han har aldri såret meg før. jeg stolte på han. han var min bestevenn og kjære som alltid var der. Men han har gjort mye dumt i fylla, ikke voldelig eller noe sånt. men han er egentlig veldig rolig til vanlig. men blir stikk motsatt i fylla. og gjør ofte dumme ting som går mest ut over han selv, som han sjelden husker noe av dagen etter. men nå har det kommet fram at han altså vært utro en gang i fylla etter vi hadde en krangel., og nå fått vite at den jenta er gravid. Jeg er knust. vil ikke ha noe mer med han å gjøre. jeg takler ikke at han venter barn med noen andre, uansett om han ikke er forelsket i hun. Det var vi som skulle få familie sammen nå. har snakket om det. at vi skulle få barn sammen nå. også skjer dette.. jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. jeg føler meg så deppa at jeg er redd meg selv. har vært hos lege, fått tabletter mot angst og deprisjon. ble sendt til psykolog. har snakket og snakket med lege psykolog og venner. men det hjelper ikke. ingenting de sier får meg til å ville leve mer, dette var bare siste dråpen. har skjedd så mye dritt i livet mitt, jeg sliter med å stole på folk, og jeg er veldig sjalu og mistenksom pga andre hendelser. men jeg stolte på han, han var den som hjalp meg over det, og jeg levde pga jeg hadde han. nå har jeg ikke det. og da vil jeg ikke mer. jeg takler det rett og slett ikke. og de siste dagene er det bare lykkelige folk med barnevogner jeg ser over alt. jeg tror jeg holder på å bli gal.
Gjest StockDama Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 (endret) 815 33 300 Det er nummeret til Krisetelefonen, jeg tror du burde ringe dit, de har mer kompetanse til å ta seg av dette. Ring dit hvertfall, før du bestemmer deg for noe drastisk. Endret 14. februar 2008 av StockDama
Gjest Skya Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 (endret) Kjære Ariel25. Selvmordstanker tillates ikke på KG. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummer dit er 810 30 030, telefonen er døgnåpen. Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Skya (mod) Endret 14. februar 2008 av Skya
Anbefalte innlegg