Gå til innhold

Omskjæring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen gutter her i forumet som er omskåret? Lurer litt på hvordan følsomheten er etterpå, og hvordan i all verden onanerer dere? Og er det verdt det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ser og føles så mytti bedre det, jeg lot meg omskjære i alle fall.

Skrevet

hei!

jeg så en dokumentar for noen måneder siden om en mann som ble omskåret når han var liten fordi foreldrene var jødiske. Han gikk offentlig ut med at han selv hadde fått ødelagt seksualivet sitt pga inngrepet. Det var i alle fall hans oppfattelse av det. Han drev en eller annen type organisasjon for å få lovhjemlet at det skulle være ulovlig. Selv vet jeg at det er relativt vanlig i USA, men det er vel rett og slett ingen grunn til å gjøre dette lenger er det? Vi har jo svært god hygiene, eller i alle fall mulighet til å ha god hygiene her i vesten.

Jeg ville i alle fall ikke tatt sjansen på å miste min seksuelle glede ved å fjerne forhuden. Da tror jeg ikke jeg hadde hatt det så veldig bra etterpå.

Gjest M-ling
Skrevet

Jeg har en kamerat som en omskjært.

Han har ingen problemer med sexlivet - men det er i tilfelle "uhell" under operasjonen dere tenker på, kanskje?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en eldre mann som ikke er omskåret, heldigvis. Jeg kan ikke forestille meg å onanere uten forrhuden. Forrhuden beskytter jo også mot gnissing mot undertøyet. Jeg har prøvet å ha den tilbaketrukket noen dager, og det var veldig irriterende hele tiden. Etter en tid ville nok følsomheten blitt kraftig redusert.

Gjest M-ling
Skrevet

Min tidligere nevnte kamerat, påstår at dette bare er en fordel - han blir mer utholdende - "bra for dere", som han sa.

Skrevet

har hørt dette med utholdenhet jeg også. så spørsmålet er risiko for å totalt ødelegge seksuallivet mot det å få økt utholdenhet kanskje?

Jeg aner ikke hva som er tilfelle, bortsette fra at man sikkert bør undersøke saken godt før man bestemmer seg.

Gjest gjesta
Skrevet

Det er nok vanlig at de som er omskjærte blir mer utholdende. En venn av meg er omskjært og problemet hans er at han er FOR utholdende. Noen ganger får han heller ikke orgasme ved samleie. Det er greit at man er utholdende, men det skal da ikke vare leeeenge hver gang! Høres slitsomt ut.

Skrevet

Som omskjært kan jeg kanskje kaste litt lys over debatten...

Jeg fikk det gjort når jeg var 16, av rent praktiske grunner (for trang forhund)

Som med etthvert kirurgisk inngrep vil det alltid være en sjanse for komplikasjoner - i dette henseende tar man alltid an sjanse når man legger seg under kniven.

Jeg vil si at følsomheten kanskje er noe nedsatt, men det er minimalt.

I begynnelsen var det ganske ubehagelig å gå med tøy mht gnissing etc.

Etter et par uker føltes det derimot helt normalt og bød ikke på noen som helst problemer.

Onani foregår helt normalt - man vil alltid ha noe hud igjen som kan brukes til dette "formål".

Et forhold somjeg anser som en fordel ved å være omskjært er renslighet.

Om man som ikke-omskjært dusjer om morgenen, vil det i løpet av dagen samle seg bakterier, som igjen fører med seg en viss vond lukt, under forhuden.

Omskjæring blir vel en smakssak, men som tidligere påpekt vil det alltid være en liten sjanse for at noe skal gå galt under inngrepet..

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg var sammen med en gutt som er omskjært.

han hadde vel nedsatt følsomhet.. han brukte evvvvvviiiiigggghhhheeetttter på å komme. jeg ble sår og tørr og fikk ikke noe ut av det. det ble vondt til slutt.

men det var deilig å suge han, for han var så ren.. men ikke noe godt å r... han. det var ingenting der til å dra opp og ned...

jeg liker MED forhud jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...