Handis Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Hei! Jeg har hørt at dette er en fantastisk vidunderkrem mot linjer, rynker o.l. (uttalser fra diverse kjendiser i media). Er det noen av dere her inne på forumet som har prøvd denne kremen, og i så fall; hva er deres erfaringer? Mvh Handis:)
Gjest Gjest_HanneH_* Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Hmmm, ingen som har prøvd denne?
Suzy Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Syntes den hørtes så bra ut at jeg hadde lyst til å prøve, men himmel og hav så DYR! Så jeg har ikke prøvd og venter spent på andres erfaringer...
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 Jeg bestilte et par tuber på Srawberrynet for et par dager siden. Var superbillig, pga at kremen går ut på dato i april......Hadde tenkt å bestille flere tuber, men den ble fort utsolgt. Jeg er veldig spent på å prøve den......
Gjest Gjest_Happy_* Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Ei venninne har prøvd denne. Ga visst sinnssyk effekt på linjer o.l. Men har ikke prøvd den selv, da......
Handis Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2008 Heisann! Det var jeg som startet denne tråden, og nå har jeg begynt å bruke denne "vidunderkremen". Jeg bestilte den på Strawberrynet (supertilbud denne måneden; rakk å bestille to små tuber før de ble "revet" vekk). Jeg mottok tubene i posten i går, og smurte på pannen (hvor jeg har noen linjer, og en litt kraftig linje mellom øynene), og så smurte jeg på en liten dose under øynene. Resultat; umiddelbart ble linjene noe mykere, selv om det, selvfølgelig, ikke ble noe ansiktsløft, akkurat. Men jeg er spent på resultatet etter at jeg har brukt den noen uker. Jeg skal holde dere oppdatert:) Konklusjon etter to dager: Strivectin virker lovende mot mine "linjer". Litt botox-effekt (har aldri prøvd botox, da, men). Handis
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2008 #8 Skrevet 21. februar 2008 Heisann! Det var jeg som startet denne tråden, og nå har jeg begynt å bruke denne "vidunderkremen". Jeg bestilte den på Strawberrynet (supertilbud denne måneden; rakk å bestille to små tuber før de ble "revet" vekk). Jeg mottok tubene i posten i går, og smurte på pannen (hvor jeg har noen linjer, og en litt kraftig linje mellom øynene), og så smurte jeg på en liten dose under øynene. Resultat; umiddelbart ble linjene noe mykere, selv om det, selvfølgelig, ikke ble noe ansiktsløft, akkurat. Men jeg er spent på resultatet etter at jeg har brukt den noen uker. Jeg skal holde dere oppdatert:) Konklusjon etter to dager: Strivectin virker lovende mot mine "linjer". Litt botox-effekt (har aldri prøvd botox, da, men). Handis Vet du hvor jeg får kjøpt den? Helst i Norge.. Hva er prisen? Denne må jeg teste ut
Suzy Skrevet 21. februar 2008 #9 Skrevet 21. februar 2008 Du får den hos Estetique i allefall og den koster ca 1.700 kr...
Handis Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. februar 2008 Ja, den er veldig dyr i Norge.... På SBN koster det vel ca 700 kr for en stor tube, tror jeg (177 ml). Også moms og sånn i tillegg, da...... Men om det viser seg denne kremen over tid virkelig holder det den lover, så tror jeg at jeg vil bestille flere på e-bay eller SBN. For den virker utrolig drøy.... Vet ikke om andre steder hvor den selges i Norge, enn Estetique. Men mye mulig den selges andre steder også. Noen andre som vet?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #11 Skrevet 23. februar 2008 Du får den hos Estetique i allefall og den koster ca 1.700 kr... Oiiii, såpass dyr...
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2008 #12 Skrevet 23. februar 2008 Ja, den er veldig dyr i Norge.... På SBN koster det vel ca 700 kr for en stor tube, tror jeg (177 ml). Også moms og sånn i tillegg, da...... Men om det viser seg denne kremen over tid virkelig holder det den lover, så tror jeg at jeg vil bestille flere på e-bay eller SBN. For den virker utrolig drøy.... Vet ikke om andre steder hvor den selges i Norge, enn Estetique. Men mye mulig den selges andre steder også. Noen andre som vet? Jeg skal til NY snart, da skal jeg jammen prøve å få tak i den der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå