Padmee Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg vet at dette kanskje ikke er rette forumet å skrive dette på siden det ikke dreier seg om noen som skal dø eller har dødd. Det det dreier seg om er at for to år siden ble bestekammereaten min sammen med en venninne av meg, det var jeg som førte de sammen. Etter dette har det bare blitt værre og værre, og nå, etter at de har bodd på den andre siden av landet ett år, føler jeg at jeg har helt mistet kontakten med han selv når han er på besøk. Dama skal alltid demonstrer at han er hennes og ikke min, og det sårer meg så gruelig. Ho visste at den gutten betydde noe helt spesielt for meg da de ble sammen, og ho lovet at ho aldri skulle hindre oss i å være venner. Men det er akkurat det jeg føler at ho har gjort, og jeg har mistet bestekameraten min. Han som jeg kunne snakke med alt om, og som jeg stolte på. Nå er den gutten borte, og selv om jeg treffer han fremdeles, og sikkert ennå mer nå når de skal flytte tilbake hit, sørger jeg over tapet av en god kamerat. Han betydde alt for meg, og nå er det over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 vennskap som endres er noe som skjer med oss alle.. det er slett ikke uvanlig at vennskap endres litt i det den ene går inn i et seriøst forhold.. uansett om du kjenner kjæresten eller ei.. hold på vennskapet.. ikke push (det blir det bare verre av) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. mai 2003 #3 Del Skrevet 1. mai 2003 Vennskap som endres og venner som forandrer er trist. Slik skjer så alt for ofte når den ene eller den andre får kjæreste, flytter eller på annen måte havner i en ny livssituasjon. Slik er det. Umulig å godta. Ikke lett å gjøre noe med. Men minnene de har du, minnene kan ingen ta fra deg. Og et håp er det lov å ha, kanskje dere finner tilbake til hverandre igjen en gang i fremtiden? Gode vennskap er noe spesielt vet du. Selv om det kan se mørkt ut nå så kan det hende ting blir annerledes med tiden. Kanskje. Hvis ikke/i mellomtiden har du i alle fall minnene, alle de gode minnene om det som var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå