Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #1 Skrevet 30. april 2003 Vi har planer om å gifte oss om 15 mnd. Datoen er i boks. Men når må man begynne å bestille kirke etc? Føler det er så lenge til enda, men jeg gleder meg veldig til å ta fatt på planleggingen.
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #2 Skrevet 30. april 2003 de fleste kirker tar i mot bestillng ca et år før.. men det skader sikkert ikke å ta kontakt alt nå... lykke til
Lilly16 Skrevet 30. april 2003 #3 Skrevet 30. april 2003 Vi bestilte kirke halvannet år i forveien, minst. Da datoen var bestemt så ringte vi å ordnet kirke og lokale slik at det var på plass, så du kan trygt begynne å planlegge. Jeg vet faktisk om noen som måtte flytte bryllupet sitt, da lokalene de ønsket alt var utleid, og de begynte ett år i forveien. :cry: Selvfølgelig varierer dette fra sted til sted.
RoadQueen Skrevet 30. april 2003 #4 Skrevet 30. april 2003 Kommer helt an på hvor stor pågangen er i den aktuelle kirken/området. Vi bestilte kirken fire måneder før aktuell bryllupsdato og da syntes presten vi var veldig tidlig ute. Nå skal det nevnes at bygden er liten og bryllupene sjeldne.
@shygirl@ Skrevet 30. april 2003 #5 Skrevet 30. april 2003 Vi skal gifte oss i Juni neste år og skal begynne ringerunden nokså snart.. Synes det er litt greit å heller være litt tidlig ute, enn sen...
Armonia Skrevet 30. april 2003 #6 Skrevet 30. april 2003 Vi gifter oss 5 juli i år, og bestilte krirken i påsken 2002!
Ingeborg Skrevet 30. april 2003 #7 Skrevet 30. april 2003 Skal gifte oss 7. august neste år og holder på å booke lokale og kirke nå - men så vet vi at både det aktuelle lokalet og kirka er UTROLIG populære.
K. Skrevet 30. april 2003 #8 Skrevet 30. april 2003 Ivrig som jeg var etter å ha blitt fridd til, ringte jeg kirka nesten to år i forveien :oops: Da fikk jeg beskjed om at i vår kirke var det ikke mulig å bestille dato før ca. ett år før. Grunnen til det var at de ikke hadde alle vielsesdatoene klare før den tid. Vi gifter oss i en stor og veldig populær kirke den 12.juli, og den ble booket 2. mai 2002 K.
Augustbrud02 Skrevet 1. mai 2003 #9 Skrevet 1. mai 2003 Jeg vil virkelig anbefale folk å få på plass disse tingene så fort datoen er bestemt (og det er 1 1/2 - 1 år igjen til bryllupet): -Kirke -Fotograf -Lokaler -Bryllupssuite Disse tingene blir fort booket, særlig om man bor på et litt større sted...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå