Gå til innhold

Utdrikningslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg ville henvende meg til dere bruder...selv har jeg ikke vært brud, men skal være forlover. HJELP!!!!!

Kan dere gi meg tips til utdrikningslaget deres...om dere har vært på. Evt andre utdr.lag dere har vært på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Eline80
Skrevet
Tenkte jeg ville henvende meg til dere bruder...selv har jeg ikke vært brud, men skal være forlover. HJELP!!!!!

Kan dere gi meg tips til utdrikningslaget deres...om dere har vært på. Evt andre utdr.lag dere har vært på.

Venninnene mine hadde utdrikningslag for meg nå i helgen, og det var midt i blinken for meg hvertfall. Jeg hadde bedt om at jeg IKKE ville ha noen utdritning, jeg ville kun ha en hyggelig kveld med venninnene mine, og heldigvis hørte forloveren min på det :)

Jeg ble hentet fredag ettermiddag, fikk ikke vite hvor vi skulle. På veien var det noen poster, bl.a. stopp på en bensinstasjon der jeg måtte kjøpe div. mer eller mindre flaue ting, f.eks. wonderbaum og kondomer, også stoppet vi et annet sted der jeg måtte slå opp et telt. Etterhvert skjønte jeg at vi skulle på hytta vår på fjellet. De hadde ordnet alt på forhånd (det er mamma og pappa sin hytte), de hadde sørget for at stien var måkt så vi slapp å bruke flere timer på det når vi kom opp, de hadde kjøpt inn mat og drikke, ja alt var klart til at vi bare kunne kose oss. De hadde med Playstation, så Singstar og Buzz ble ivrig brukt mens vi drakk og koste oss. På lørdagen var det "vinter-ol" med bl.a. skiskyting (gå en kort løype på stumpeski og kaste snøball på blink), hopp og ake-hockey (ake ned en bakke og få med seg puck og kølle samtidig). Mens vi satt ute i skogen lagde vi bål og grillet pøler. Kvelden brukte vi til å spise god mat og bare kose oss.

Jeg var kjempefornøyd med dette opplegget, akkurat sånn jeg ville ha det. Men så kjenner forloveren min og vennene mine meg ganske godt da, de vet hva som ville falle i smak hos meg. Hvis du har en livat venninne som liker å drite seg ut så er nok ikke dette noe for henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...