Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Hvor kjøper dere slør, underskjørt og undertøy? Jeg synes det er så dyrt å betale 1500,- for underskjørtet, 1500,- for korsettet, 1500,- for sko! Det er det de tar på brudesalongen (sånn ca da..) Det går vel an å finne dette billigere andre steder? Jeg kan gjerne kjøpe brukt, men har ikke erfaring med å handle på nettet. Noen som har gode tips?
Gjest Ira Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har kjøpt alt på nett - det meste som jeg har funnet på ebay: underskjørt, et kjempefint slør med perler, smykke, tiara og øredobber. Og sko! Alt har jeg vel betalt ca 1000 kr for inkl frakt (og toll på skoene for de var dyrere enn 200 kr) Du finner masse på ebay. Skoene kjøpte jeg på dyableshoes.com
Gjest ØSTLANDSMAMMA Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Jeg kjøpte underskjørt fra din kjole (fant annonsen via finn) till ca 500,-. Kjempegod service!!!!! Kjolen kjøpte jeg fra Lilly.dk (800,- dkk + toll og mva) og sløret privat på Finn.no 300,- Er kjempefornøyd med alt sammen!!
leirbål Skrevet 17. mars 2009 #4 Skrevet 17. mars 2009 Kjøp slør og underskjørt på e bay. Skoene kan du kjøpe i vanlig skobutikk. Men gjerne så fort som mulig. De blir fort utsolgt for brudesko.
Gjest ØSTLANDSMAMMA Skrevet 17. mars 2009 #5 Skrevet 17. mars 2009 Kjøpte forresten skoene mine på økonomisko (299-) - nydelig hvite og kjempegode å gå i hele dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå