Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Noen som har en oppskrift på bearnaispizza?? :-D
gard Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Noen som har en oppskrift på bearnaispizza?? :-D Hei Jeg pleier bare å lage pizza seperat og bernaise seperat. Og når du tar deg et stykke er det bare å ta litt Bernaise saus over. Det høres ganske merkelig ut men det er faktisk ganske godt :-)
Aurela Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hei Jeg pleier bare å lage pizza seperat og bernaise seperat. Og når du tar deg et stykke er det bare å ta litt Bernaise saus over. Det høres ganske merkelig ut men det er faktisk ganske godt :-) Jepp, høres ganske merkelig ut
lillemy8808 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hvis noen vil prøve dette her uten å lage selv : Pizzastua i Hønefoss selger slik pizza. Kommer ferdig med bearnaise på. Utrolig godt! De har også en med fløtegratinerte poteter, men den ble litt utenfor min smak.. Smakte litt for "tørt", mens bearnaise-versjonen var fyldig, litt krydret og mer smak i! Tips for de som bor i området og vil prøve noe nytt
Aurela Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Orket ikke lese gjennom hele denne tråden, men ser ut til at dere ikke er de eneste Vel, det jeg mente var kanskje det er en oppkrift et sted mellom alle de innleggene Kanskje det må prøves snart :klø:
FantasDick Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har alltid bearnaise på pizzaen, det er kjempegodt! Liker det best på pizza med pepperoni, ananas og løk på.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Jeg vil i hvert fall tro det er lurt å ta på sausen etterpå, bernaisesaus tåler vel ikke så voldsomt mye oppvarming om den er lagd ordentlig (smør og egg...)...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå