Gå til innhold

Pizza med bearnais

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har en oppskrift på bearnaispizza?? :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har en oppskrift på bearnaispizza?? :-D

Hei

Jeg pleier bare å lage pizza seperat og bernaise seperat. Og når du tar deg et stykke er det bare å ta litt Bernaise saus over. Det høres ganske merkelig ut men det er faktisk ganske godt :-)

Skrevet
Hei

Jeg pleier bare å lage pizza seperat og bernaise seperat. Og når du tar deg et stykke er det bare å ta litt Bernaise saus over. Det høres ganske merkelig ut men det er faktisk ganske godt :-)

Jepp, høres ganske merkelig ut ;)

Skrevet

Hvis noen vil prøve dette her uten å lage selv : Pizzastua i Hønefoss selger slik pizza. Kommer ferdig med bearnaise på. Utrolig godt! De har også en med fløtegratinerte poteter, men den ble litt utenfor min smak.. Smakte litt for "tørt", mens bearnaise-versjonen var fyldig, litt krydret og mer smak i!

Tips for de som bor i området og vil prøve noe nytt ;)

Skrevet

Orket ikke lese gjennom hele denne tråden, men ser ut til at dere ikke er de eneste ;) Vel, det jeg mente var kanskje det er en oppkrift et sted mellom alle de innleggene ;) Kanskje det må prøves snart :klø:

Skrevet

Jeg har alltid bearnaise på pizzaen, det er kjempegodt! Liker det best på pizza med pepperoni, ananas og løk på. :)

Skrevet

Jeg vil i hvert fall tro det er lurt å ta på sausen etterpå, bernaisesaus tåler vel ikke så voldsomt mye oppvarming om den er lagd ordentlig (smør og egg...)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...