Gå til innhold

Tøffe tak

LaToya

Anbefalte innlegg

Hei !

Som jeg skrev i et annet innlegg her, så har jeg og mannen min det tøft nå. Han har vært i tvil på vårt forhold og hatt litt følelser for en annen. Han har bestemt seg for å satse på meg og det vi har sammen. Likevel så kjenner jeg at jeg sliter litt, er sjalu på den andre jenta som han hatt følelser for og lurer på om disse følelsene er over osv Tenker på ting han har sagt som har såret meg osv

Hvordan skal jeg klare å legge dette bak meg og se fremover ? Noen tips å komme med ? Alle har vel noen tøffe perioder innemellom, men hvordan komme seg opp igjen ?

Jeg skal reise bort noen dager alene og det hjelper sikkert, men tankevirksomhet er der likevel ( hva gjør han, er han sammen med henne osv ) Selvsagt burde jeg stole på han og jeg gjør egentlig det, men likevel så sniker ekle tanker seg inn. Han er på en måte fredig med ting, han sier at han ikke føler noe for den andre jenta lengre og er klar for oss. ( han var også i tvil om han hadde bundet seg for tidlig og ikke hadde fått rast fra seg ) Føler meg veldig såret og langt nede. Er selvsagt glad for at han vil satse på oss, for jeg elsker denne mannen.

Man hvordan skal jeg komme meg opp igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Moniica,

Hva er problemet ditt? Han valgte deg fremfor den andre :D Hvem er det som er vinneren her? DU - du vant hjertet hans tilbake. Han vil satse på deg. Ikke gjør ting vanskeligere enn det det er. Vi jenter har en tendens til å se litt for fargerikt på tingene i stedet for sånn som guttene gjør det - svart/hvitt :D Hvis jeg var deg ville jeg ikke reist bort for å være alene jeg ville heller forsøkt å finne på noe hyggelig sammen med typen min som valgte meg fremfor den andre :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

En som sa til meg en gang at kjærlighet er det at man kan være i tvil, men velger om og om igjen sin kjære.

Opp igjennom livet blir det sikkert mange veiskiller... Fristelser eller vurderinger av annen art, tror det er viktig, du får jo bare en ekstra bekreftelse på at det er dere som er "ment to be"

Som sagt tidligere: du er faktisk vinneren her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...