Gå til innhold

Takkekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare noen få takkekort igjen, de som skal til frisør, brudesalong etc.

Men hva skriver man her?

Kan man skrive noe av dette:

"Tusen takk for hjelpen på vår store dag"?

"Tusen takk for at dere var med på å gjøre dagen vår perfekt"?

Eller bør jeg skrive noe annet??

De som vi sender til ga oss jo kjempegod service og vi er veldig fornøyde. Det hadde jo også vært litt kjekt å fått med i kortet.

Veldig takknemlig for litt tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig misfornøyd med stedet der jeg leide kjole, så de fikk ikke noe kort... :Hehe:

Men jeg var veldig fornøyd med frisøren. Der skrev jeg noe sånt som: "Tusen takk for fint oppsatt hår og meget bra service i forbindelse med bryllupet vårt!"

Kanskje ikke akkurat sånn, men noe i den duren.

Jeg sendte et kort til vigsleren vår fra Humanetisk Forbund også. vet ikke om det er vanlig, men jeg syntes det var litt hyggelig.

Skrevet

"Tusen takk for at dere var med på å gjøre dagen vår perfekt", for den andre mener jeg blir helt feil, for de har da virkelig blitt betalt for å hjelpe dere. Skulle jo bare mangle at de hjalp dere.

Skrevet

Ja det er sant. Bør kanskje ha den siste da. Eller er det bedre å skrive sånn som nygarda skrev. En egen tekst til alle, der vi skriver takk for pent oppsatt hår osv...

Skrevet

Da har jeg laget de siste korta. Og det ble, takk for at dere var med på gjøre dagen vår perfekt. Så da er jeg endelig ferdig :)

Takk for hjelpen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...