Gå til innhold

Fri med sølvring?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg har lyst til å fri til samboeren min, men jeg vet ikke hvordan. :(

Ring hører jo liksom med, men jeg vet ikke hvilken størrelse han trenger. Han har ingen ringer. Ikke er vi noe glad i gull heller. Kan jeg fri med en helt enkel sølvring og så velger vi noe dyrere og mer holdbart senere?

Hvordan kan jeg finne ut hvor stor ring han trenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å fri uten ring også, så slipper du å kjøpe ring uten å vite størrelsen :) Den beste måten å finne ut størrelsen er å prøve ringer i butikken eller bruke skyvelær og måle fingeren - og begge deler er vanskelig å gjøre uten at han vet noe om det ;)

Vi har forlovelsesringer i sølv, rett og slett fordi vi hadde lyst på ringer, men ikke ville legge så mye i det siden vi har tenkt til å få broren min til å designe gifteringer til oss (og det tar jo litt tid). Vi var rundt om på gullsmedene og det var ikke veldig mange sølvringer å velge i, og de som var hadde veeeeldig lang leveringstid (dog mistenker jeg selgeren til å legge i litt ekstra side han ønsket å selge oss hvitt gull i stedenfor).

Vi endte opp med å bestille ringer fra smykkebutikken.com, bestilte de på søndagskveld og på torsdag så hadde vi de! Rask levering og ringene er kjempefine :) Siden du skal ha de til Norge så tar de av dansk moms, vi valgte å sende ringene separat siden vi da slapp å betale moms/tollbehandlingsgebyr. Vi betalte vel 440 kr inkl frakt for våre. Det er mulig å få inngravering også til 75 dkk, men vi valgte å vente med det siden vi da ville ha måttet betalt moms... Skal heller få brodern til å gravere i de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...