LaToya Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Hei ! Trenger litt hjelp her da fantasien har stoppet opp. Jeg og min kjære er /har vært igjennom en tøff periode hvor han var veldig usikker på vårt forhold ( og hadde litt følelser for en annen ) Han sier at han vil være sammen med meg og satse på det vi har. Så til saken, jeg ønsker å finne på noe koselig jeg og han kan gjøre sammen som ikke koster all verden. Vi er i en periode med dårlig råd og ting blir fort det samme og kjedelig ( og det hjelper ikke at vi har en tøff periode nå ) Noen forslag ? Har selvsagt tenkt på å spise ute, kino men andre ting ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 Liker dere friluftsliv? Hva med å ta en tur i skogen, en liten topptur e.l.? Ta med en god niste, noe varmt og drikke + noe og sitte/ligge( ) på. Nå om våren er det så utrolig flott ute - nyt det og hverandre!! Men sats på en dag med god værmelding.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 30. april 2003 #3 Del Skrevet 30. april 2003 Sett av en dag til å gå rundt og kikke på Bærums Verk. Det er utrolig koselig der, og mange spennende og fine ting å få kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 30. april 2003 #4 Del Skrevet 30. april 2003 - Finn frem ett spill dere begge liker, tenn noen stearinlys, og hygg dere med en flaske vin samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 30. april 2003 #5 Del Skrevet 30. april 2003 Forutsetter noenlunde fint vær, men jeg elsker å dra ut på en av øyene med kjæresten min, det må være noe av det hyggeligste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 30. april 2003 #6 Del Skrevet 30. april 2003 Små prosjekter i hjemmet er bra å gjøre sammen. Vi malte en trapp for ikke så lenge siden, men dere kan egentlig gjøre hva som heldst, bare dere gjør det sammen. Er en veldig fin følelse å gjøre noe sammen for sitt eget hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 30. april 2003 #7 Del Skrevet 30. april 2003 Kjæresten og jeg gikk på salsa sammen gjenom en aftenskole. Jeg ble litt lei av at hver gang vi var sammen så satt vi bare hjemme. Det var veldig vellykket. Hvis ikke dans er saken, så en eller annen ting dere kan lære sammen: Finere matlagning, foto, språk etc. Eller dra på sykkeltur i Marka? Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 30. april 2003 #8 Del Skrevet 30. april 2003 Hvis dere trives med å snakke sammen og bare være i hverandres selskap, foreslår jeg at dere forskanser dere hjemme. Helst når det regner og ikke er så pent vær ute. Dra ut telefonkontakten, slå av mobilen og kjøp inn masse god mat som skal lages sammen. Alt fra spill til massasje er koselige ting å gjøre sammen. Lykke til! ringblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. april 2003 #9 Del Skrevet 30. april 2003 Badminton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 1. mai 2003 #10 Del Skrevet 1. mai 2003 Sykkel/rulleskøytetur Lage mat sammen Frokost på sengen Kino Gå på biblioteket Kunstutstilling Museum Gokart Fisketur Piknik Kort eller andre spill Idrettslag Kurs i ett eller annet Gå i svømmehallen Trene Bowling Biljard Vindushopping og så kom jeg ikke på mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 1. mai 2003 #11 Del Skrevet 1. mai 2003 - gå på konsert eller stand-up komiker show - planlegg og gjør i stand en fest for venner eller familie sammen - gjør hagearbeid sammen - spill squash - spill scrabble, backgammon eller sjakk - kjøp reker og sett dere på bryggekanten og pell i vei - lær dere å lage sushi sammen Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina68 Skrevet 2. mai 2003 #12 Del Skrevet 2. mai 2003 Hvorfor ikke finne frem litt olje, stearinlys og soft-musikk og se hva som skjer. Gjør noe godt for hverandre - ikke tenk på deg selv man hva du tror typen din vil like. Det er en utrolig deilig følelse å se at man gjøre noe godt for typen sin. Det kan rett og slett være opphissende :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 2. mai 2003 #13 Del Skrevet 2. mai 2003 Å gå på café en hverdags ettermiddag for å ta et glass vin sammen kan være utrolig koselig. Eller spise frokost på café en tidlig lørdag formidag (før alle bordene blir opptatt). Godt å komme seg ut av heimen innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. mai 2003 #14 Del Skrevet 10. mai 2003 Mitt tips: Spill Mastermind og drikk irish coffee! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 11. mai 2003 #15 Del Skrevet 11. mai 2003 Ta med teppe, reker, majones, hvitvin, kurs, isbiter, vinglass, toast ++ og legg dere på Gressholmen. Der har de jo tilogmed kaniner! :-D Så kan man jo ta en tur til Sognsvann eller et annet vann og sitte og grille pølser en kveld mens solnedgangen går ned og kikke utover dammen? tja, det var det jeg kom på nå. :D Og, hvis man ikke vil snakke, så er det alltid koselig å bare lage et bål ( hvis det er lov ) og sitte og holde i hverandre med kanskje et teppe rundt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 11. mai 2003 #16 Del Skrevet 11. mai 2003 hehe, eller hvis han er like tøff som meg, så kan dere jo ta en tur på aerobic! makes my day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krissnet.com Skrevet 11. mai 2003 #17 Del Skrevet 11. mai 2003 hmm, mange prøver å finne på ting som er billige og koselige, men jeg synes nå det beste er å finne på noe dere begge liker å gjøre. Jeg hadde samme problem med min kjæreste, så vi satt oss ned og skreiv en liste. Hun likte museum, parker, kino, resturanter og sånne greier. Selv syntes jeg museum er superdøll, men kino var gøy og resturant var hyggelig en gang iblant. Men jeg tror det samtidig er viktig å være åpne for nye ting. så en vakker dag ser du også meg på museum hand i hand med min kjæreste. Men vi har jo alle felles interesser. Noen trives med å gjøre lite, mens andre trives å gjøre mye. Så min konklusjon er å ikke presse din partner til å gjøre akkurat det du liker, men heller finne på noe sammen som dere begge liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå