sebra Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 jeg klarer ikke oppføre meg normalt for fem flate øre, når det er en spessiel kar i nærheten. sånn har det vært fra dag en jeg møtte han. jeg sier bare masse rart og klarer ikke slappe av..det er ganske fælt egentlig, jeg tenker at han må jo tro at jeg er helt rar. noen andre som har det sånn med enkelte personer?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Jeg har det ikke sånn selv, men han jeg dater litt er sånn. Tydelig at han ikke klarer å slappe av når han er sammen med meg, men jeg vet at han klarer det med andre jenter. Så hva er greia? Jeg syns det er skikkelig irriterende og begynner faktisk å bli litt lei...
Gjest Gjest_CAtrine_* Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Skjønner hva du mener:) Jeg traff mannen min på jobb jeg. Han var sjef på avdelingen jeg jobbet på. Den dagen jeg innså at jeg var forelsket i han ble det bare problemer. Nærvøs og hakkete i stemmen når jeg snakket med han. Klarte ikke å se han i øynene osv. Minnes faktisk at jeg skal i knærne også he he.. Vi ble sammen etter at jeg hadde sluttet i jobben der. Faktisk så sier han at han ikke la merke til noe av det jeg følte meg så dum for.) Foruten at jeg hadde en vane av å forlate rommet når han kom. Trodde at jeg mislikte han, sier han (sukk) Så ikke ta det så tungt. Skjelving i stemmen, ustødige knær og babling er mye tydligere for den som gjør det en de i samme rom. Han leger nok ikke merke til at du sliter litt med han i nærheten Tolket ditt innleg som at du er litt begeistret for han?????????
Kosemose Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Minner meg om DeLillos sangen Forelsket Tror det er mange som får det sånn når de er skikkelig forelsket. Selv husker jeg at det alltid var "kameraten" som falt for meg, fordi jeg aldri klarte å oppføre meg normalt ovenfor han jeg egentlig likte...
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Huff ja...selv gjør jeg også mye rart, som å holde meg så langt unna som overhodet mulig, selv om det jo ikke er det jeg vil....men føler liksom at det ligger klistret utenpå meg, og at jeg maser for mye. Ellers tenker jeg aldri over slike ting. Jeg er bare så redd for å bli latterliggjort....noe jeg ofte har blitt. Jeg er visst bare bra nok for ons.
Gjest Yoghurt Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Har alltid hatt det sånn. Jeg har "mista" to-tre kjærester av den grunn (aldri vært sammen med noen av de, men jeg vet det hadde vært noe om jeg hadde klart å ta meg sammen, gått bort og prata). Prøv virkelig å finne en løsning på det.
sebra Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 hehe godt å høre at jeg ikke er den eneste.får håpe det blir bedre snart.
Gjest Reka Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har det ikke sånn selv, men han jeg dater litt er sånn. Tydelig at han ikke klarer å slappe av når han er sammen med meg, men jeg vet at han klarer det med andre jenter. Så hva er greia? Jeg syns det er skikkelig irriterende og begynner faktisk å bli litt lei... Kan jo hende han er skikkelig forelska i deg og oppfører seg derfor litt unormalt ovenfor deg, men ovenfor andre jenter gjør han ikke det fordi han ikke har følelser for dem på den måten..
Gjest Lindus*gjest Skrevet 16. februar 2008 #9 Skrevet 16. februar 2008 Jepp, eg har opplevd akkurat det samme! Det er en som eg hadde som "knullekompis" (:-D) for nokre år sidan. Eg blei alltid nervøs og heilt skjelven når han kom inn i rommet.. men vi endte alltid opp sammen på slutten av lørdagskveldane likevel.. Eg følte at eg sa dumme ting heile tida, og han må jo ta tenkt at eg var veldig rar... merkelig det der. Eg har fått meg kjæreste som eg elskar og har vore i lag med lenge no. Men eg har møtt på denne gamle "flammen" på gata og på byen i ettertid, og blir alltid totalt skjelven i heile kroppen og får stotra fram nokre setningar.. Eg trur det alltid vil vere sånn med meg og han.. han har en utrulig rar virkning på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå