Saga Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Noen som har en oppskrift som ligner på Peppe's sin Thai Chicken Pizza? Den er nydelig
Gjest Camelia Skrevet 16. februar 2008 #2 Skrevet 16. februar 2008 Å ja, den er super god! *hekter meg på i tilfelle det kommer en oppskrift*
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Seriøst den VERSTE pizza'en jeg har smakt! :S
Darksun Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 På denne linken legger oppskriften på Thai Chicken iallefall (aldri prøvd selv). Kan vel bare lage kyllingen sånn og lage resten av pizzaen normalt. De andre ingrdiensene står sikkert på peppes.no http://www.matsiden.no/kokebok_oppskrift.asp?id=2486
Gjest Yihaa Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Den er fantastisk god!! Tror ikke det stemmer med oppskriften over, det er satay-saus/-marinade på pizzaen. Og satay er en slags peanøttsaus?? Jeg kan virkelig ingenting om dette, merker jeg...
Aurela Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Den er fantastisk god!! Tror ikke det stemmer med oppskriften over, det er satay-saus/-marinade på pizzaen. Og satay er en slags peanøttsaus?? Jeg kan virkelig ingenting om dette, merker jeg... Vet ikke om jeg svarer på det du lurer på nå, men mener å ha lest at det er kyllingen er marinert med noe som inneholder peanøtter.. Leste nemlig om noen som fikk allergiannfall når de spiste den pga. det. Kjempegod pizza, men dropp ananasen!!
Gjest Yihaa Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Dessuten er det jo masse peanøtter på den også. Nam, nam - nå ble jeg sulten! :o)
Gjest Feline. Skrevet 14. januar 2011 #8 Skrevet 14. januar 2011 Her er en god oppskrift som ligner på peppes sin thai pizza: Thai pizza
pulverheksa Skrevet 17. januar 2011 #9 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har en veldig god thai chicken pizza i bloggen min. Den ser ikke like fancy ut som peppes sin, men står ikke tilbake i smak. http://hverdagenfest.blogspot.com/2010/01/st-chilisaus.html
Wonders Skrevet 19. januar 2011 #10 Skrevet 19. januar 2011 åh jeg vet hva jeg vil ha på døra i helgen ja takk 1
Rosa Smurfen Skrevet 19. januar 2011 #11 Skrevet 19. januar 2011 åh jeg vet hva jeg vil ha på døra i helgen ja takk Selger ikke peppes pizzasausene sine i butikken? Kyllingen er vel naturell, og sausen som gjjør smaken... Sausen får du iallefall kjøpt i restauranten som ekstra garnityr, kjøp to og ta den med hjem. Ha den på en bunn, så ost og topp med kylling, grønn paprika, ananas og peanøtter. Koriander etter den er stekt. Høres ikke det litt lignende ut...? Og joda, den er fantastisk !!
Sandin Skrevet 16. februar 2011 #12 Skrevet 16. februar 2011 Sataysausen selges ikke i butikken det jeg har sett i hvertfall, men man kan få kjøpt med seg ekstra i restauranten. Jeg har virkelig forsøkt å lage en sataysaus som ligner den på peppes, men til ingen nytte.
Gjest Feline. Skrevet 17. februar 2011 #13 Skrevet 17. februar 2011 Sataysausen selges ikke i butikken det jeg har sett i hvertfall, men man kan få kjøpt med seg ekstra i restauranten. Jeg har virkelig forsøkt å lage en sataysaus som ligner den på peppes, men til ingen nytte. Satay sauce selges på innvandrerbutikker
Sandin Skrevet 17. februar 2011 #15 Skrevet 17. februar 2011 Ja jeg vet at det selges sataysaus, men ikke DEN sataysausen og den er så spesielt god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå