Gå til innhold

Thai Chicken pizza fra Peppe's

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en oppskrift som ligner på Peppe's sin Thai Chicken Pizza? Den er nydelig :)

Gjest Camelia
Skrevet

Å ja, den er super god! *hekter meg på i tilfelle det kommer en oppskrift* ;)

Skrevet

Seriøst den VERSTE pizza'en jeg har smakt! :S

Skrevet

Den er fantastisk god!! :)

Tror ikke det stemmer med oppskriften over, det er satay-saus/-marinade på pizzaen. Og satay er en slags peanøttsaus??

Jeg kan virkelig ingenting om dette, merker jeg...

Skrevet
Den er fantastisk god!! :)

Tror ikke det stemmer med oppskriften over, det er satay-saus/-marinade på pizzaen. Og satay er en slags peanøttsaus??

Jeg kan virkelig ingenting om dette, merker jeg...

Vet ikke om jeg svarer på det du lurer på nå, men mener å ha lest at det er kyllingen er marinert med noe som inneholder peanøtter.. Leste nemlig om noen som fikk allergiannfall når de spiste den pga. det.

Kjempegod pizza, men dropp ananasen!!

Skrevet

Dessuten er det jo masse peanøtter på den også.

Nam, nam - nå ble jeg sulten! :o)

• 2 år senere...
Skrevet

åh jeg vet hva jeg vil ha på døra i helgen ja takk

• Liker 1
Skrevet

åh jeg vet hva jeg vil ha på døra i helgen ja takk

Selger ikke peppes pizzasausene sine i butikken? Kyllingen er vel naturell, og sausen som gjjør smaken... Sausen får du iallefall kjøpt i restauranten som ekstra garnityr, kjøp to og ta den med hjem. Ha den på en bunn, så ost og topp med kylling, grønn paprika, ananas og peanøtter. Koriander etter den er stekt. Høres ikke det litt lignende ut...?

Og joda, den er fantastisk !! :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Sataysausen selges ikke i butikken det jeg har sett i hvertfall, men man kan få kjøpt med seg ekstra i restauranten. Jeg har virkelig forsøkt å lage en sataysaus som ligner den på peppes, men til ingen nytte.

Gjest Feline.
Skrevet

Sataysausen selges ikke i butikken det jeg har sett i hvertfall, men man kan få kjøpt med seg ekstra i restauranten. Jeg har virkelig forsøkt å lage en sataysaus som ligner den på peppes, men til ingen nytte.

Satay sauce selges på innvandrerbutikker ;)

Skrevet

:sikle:

Jeg henger meg på her også jeg!

Skrevet

Ja jeg vet at det selges sataysaus, men ikke DEN sataysausen og den er så spesielt god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...