Gå til innhold

Bukett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere linker til de beste sidene med brudebuketter?

Jeg er på jakt etter noe spesielt men jeg finner bare så mye "kjedelig"....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har dere linker til de beste sidene med brudebuketter?

Jeg er på jakt etter noe spesielt men jeg finner bare så mye "kjedelig"....

Hei hei!

Prøv denne linken: http://www.weddingchannel.com/wedding-plan...issweddings.com

ELler her: Her er det maaasse fint! http://www.celebrationsflowers.com/bridalbouquets.html

Lykke til!

(Jeg skal ha en rosa tenker jeg... rosa er min yndlnigsfarge,,,)

Skrevet

Fikk litt dilla nå, og ramlet over denne siden også - HER VAR DET MASSE!!!

Bruk venstre-margen til å surfe deg gjennom blomstertype!! Masse lækkert! :hallo:

Skrevet

Tusen takk for linker jenter!

Jeg har funnet masse fint...... til venninnen min som skal gifte seg neste sommmer... :filer:

Skrevet (endret)

Vi har valgt lilla som fargetema, og har funnet en nyyydelig bukett som jeg lnsker meg. Heldigvis for er det noe i planleggingen jeg ikke klarer å engasjere meg i så er det bukett.....er ett fett bare jeg holder i noe..hehe

Vedlegget er slettet ihht våre regler om kopirett. Legg gjerne inn en link til bildet.

Camilla(mod)

Endret av Camilla
Skrevet
Vi har valgt lilla som fargetema, og har funnet en nyyydelig bukett som jeg lnsker meg. Heldigvis for er det noe i planleggingen jeg ikke klarer å engasjere meg i så er det bukett.....er ett fett bare jeg holder i noe..hehe

Den var veldig lekker.

Jeg skjønner at det ikke er "det store" for mange med blomstene.

Men jeg er vel litt over gjennomsnitt opptatt av blomster og "litt" kresen så jeg ombestemmer meg nok 10000 ganger til før den store dagen..

Skrevet

Det e jo et midtpunkt på bildene da, mulig jeg blir mer engasjert når jeg står på blomsterbutikken. ...

Egentlig e æ mindre engasjert i alt enn æ ville trudd, det e jo kjempesynd...men det tok helt av i begynnelsen...og så brukte vi så lang tid på å bestemme oss hvor i utlandet vi skulla ha det...at jeg ble helt satt ut av denne planleggingen. ......har lyst å få tilbake gløden igjen.......for nå er det snart utvelgelse av brudekjole...

Skrevet
Det e jo et midtpunkt på bildene da, mulig jeg blir mer engasjert når jeg står på blomsterbutikken. ...

Egentlig e æ mindre engasjert i alt enn æ ville trudd, det e jo kjempesynd...men det tok helt av i begynnelsen...og så brukte vi så lang tid på å bestemme oss hvor i utlandet vi skulla ha det...at jeg ble helt satt ut av denne planleggingen. ......har lyst å få tilbake gløden igjen.......for nå er det snart utvelgelse av brudekjole...

Du får nok gløden tilbake når det nærmer seg litt mer.

Alt går jo i bølgedaler her i livet, ikke sant?

Lykke til med forberedelsene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...