Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg skal lage en hjemmeside og har fått en side fra Telenor som jeg kan bruke. Å redigere denne siden gjøres med et program som Telenor har ( Hjemmesidegenerator eller noe )

Jeg ønsker å ha et fotoalbum som er lett å legge inn bilder. Fotoalbummet som følger hjemmesiden er knotete, og bildene blir ganske små. Jeg ønsker et album hvor man kan få se bildene i litt større format og da kan jeg i tillegg også bruke bildene som pc bakgrunn. De bildene som er lagt inn i Telenors fotoalbum blir så små og kan heller ikke brukes som pc bakgrunn.

Er det noen som vet om andre bra album og hvordan gjør jeg det når jeg vil bruke et annet album ? Help ....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare bruke vanlige thumbnails? Bruker du bare store bilder kan det være et herk å laste ned. Ved bruk av thumbnails velger man selv hvilke bilder man vil se i en større utgave, noe som definitivt er en fordel.

Gjest Anonymous
Skrevet

På sidene frå Telenor kan du fint laga dine eigne sider, bl.a. fotoalbum om du vil, utan å måtta bruka Telenor sine program for det.

Lastar du ned irfanview - www.irfanview.com - så har det programmet ein grei funksjon for å laga eit fotoalbum med thumbnails. Ikkje så avansert, men det kan du jo ordne på sjølv etter kvart... (Og så er det ein start.) Når du har laga sidene, så lastar du dei opp til serveren med FTP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...