Maneo Skrevet 14. februar 2008 #1 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Noen andre enn meg som har fått sansen for denne serien? Liker både - Damian Lewis - etter Band of Brothers, og - Adam Arkin - etter Chicago Hope. Endret 14. februar 2008 av Maneo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 14. februar 2008 #2 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Ja jeg liker denne serien, spesielt på grunn av Damian Lewis Har hatt øynene oppe for han i en årrekke Endret 14. februar 2008 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. februar 2008 #3 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jepp, liker Damien Lewis veldig godt, selv om jeg fortsatt synes det er rart å høre han snakke amerikansk engelsk i stedet for britisk engelsk, slik som i The Forsyte Saga. Adam Arkin kan man jo heller ikke glemme. Som ts her påpeker så hadde han en sentral rolle i Chicago Hope. En serie jeg forøvrig skulle ønske snart at serien kom ut på dvd.(..) Og jeg kommer garantert til å kjøpe Life på dvd. Mvh Yvonne Endret 14. februar 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå