Gjest Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 Sambo og jeg skal nå endelig prøve å få solgt leiligheten våres. Skulle egentlig få en venn til å gjøre det, men det har tatt for lang tid. Derfor lurte jeg på om dere kunne hjelpe meg med en oversikt over hvilken melgere som faktisk finnes i drammen? Vet om notar, DNB nor, krogsveen, men det er fatisk de jeg kommer på i farten. Hvem flere er det som finnes rundt her? Og noen noen av dere kanskje vil anbefalle?
minienthe Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 (endret) garanti, drammensmegleren og postbanken eiendom er vel tre som opererer i distriktet ? Endret 14. februar 2008 av minienthe
marsy Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Postbanken eiendom finnes ikke lenger..... Vi fikk solgt leiligheten til kjempepris av Svein Liavaag. Han jobbet i Terra Eiendom før, men byttet visst akkurat til et annet selskap. Husker dessverre ikke navnet. men de skrev om han i DT. Du kan prøve å google :-)
minienthe Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Postbanken eiendom finnes ikke lenger..... såpass, hva skjedde med de ?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Postbanken starter opp nå etter å ha v¨rt ute av "drift" i tre år. Leste det for et par dager siden i Drammens Tidende.
Vienn Skrevet 16. februar 2008 #6 Skrevet 16. februar 2008 Ville styrt unna Notar... De har et noe frynsete rykte og jeg har hørt om en tvilsom episode selv, hvor de solgte en nyere leilighet som ny. Problemet var bare at leiligheten faktisk hadde vært leid ut et år. Ny eier fikk huller i vegg på kjøpet av ny leilighet. Riktignok ble det da også avslag på prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå