Gå til innhold

Meglere i drammensområdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg skal nå endelig prøve å få solgt leiligheten våres. Skulle egentlig få en venn til å gjøre det, men det har tatt for lang tid.

Derfor lurte jeg på om dere kunne hjelpe meg med en oversikt over hvilken melgere som faktisk finnes i drammen? Vet om notar, DNB nor, krogsveen, men det er fatisk de jeg kommer på i farten. Hvem flere er det som finnes rundt her? Og noen noen av dere kanskje vil anbefalle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

garanti, drammensmegleren og postbanken eiendom er vel tre som opererer i distriktet ?

Endret av minienthe
Skrevet

Postbanken eiendom finnes ikke lenger.....

Vi fikk solgt leiligheten til kjempepris av Svein Liavaag. Han jobbet i Terra Eiendom før, men byttet visst akkurat til et annet selskap. Husker dessverre ikke navnet. men de skrev om han i DT. Du kan prøve å google :-)

Skrevet
Postbanken eiendom finnes ikke lenger.....

såpass, hva skjedde med de ?

Skrevet

Postbanken starter opp nå etter å ha v¨rt ute av "drift" i tre år. Leste det for et par dager siden i Drammens Tidende.

Skrevet

Ville styrt unna Notar... De har et noe frynsete rykte og jeg har hørt om en tvilsom episode selv, hvor de solgte en nyere leilighet som ny. Problemet var bare at leiligheten faktisk hadde vært leid ut et år.

Ny eier fikk huller i vegg på kjøpet av ny leilighet. Riktignok ble det da også avslag på prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...