Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For noen uker siden var jeg ute på byen, og jeg fikk black-out fra hele kvelden. Husker ingenting mellom vorspiellet og morgenen etter...

Nå går det rykter om at jeg har hatt sex med en fyr. Det er temmelig seriøse rykter, for jeg kjenner de som har sagt det, det er ikke sånn " fjær som bli til fem høns"-opplegg...

Men jeg er sammen med noen!!! :cry: Bør jeg si noe til ham? Han har ikke hørt noe, og kommer mest sannsynlig ikke til å få høre noe heller, for det skjedde i min hjemby. Han har ingen kontakter der...

Jeg prøver å få tak i telefonnummeret til den jeg visstnok skulle ha hoppet i høyet med, men det er ikke så lett...

Hva skal jeg gjøre!!????? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Du må da kunne få tak i denne typen på en eller annen måte - og snakke med de som tydelig vet dette - rykter oppstår jo et sted! Og ja, hvis det viser seg at du har vært utro i fylla uten å vite det, så syns jeg at du må fortelle det til typen din! Du må faktisk stå for det du har gjort - full eller edru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sier meg helt enig i det Kverula sier..

Og neste gang bør du kanskje ikke drikke like mye? Eller er det noen som kan ha blanda noe i drinken din eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finn ut hva som egentlig har skjedd før du eventuelt tilstår, i det minste! tror ikke jeg hadde orket å konfronteres med en partner som fortalte at 'du, det er mulig jeg har vært utro, men jeg VET IKKE'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner det litt besynderlig at du ikke husker noenting, og likevel har deltatt i festen, vært på byen, og tydeligvis har vært i en tilstand hvor du bl a har kommet inn på utesteder...? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har faktisk opplevd dette en gang; Virket relativt edru på de rundt meg, men husker absolutt ingenting selv. Var ekstremt sliten før jeg begynte å drikke og drakk ikke spesielt mye. Kredittkortkvitteringene viser likevel at jeg kom meg hjem på "reglementert" måte og at ingen skade var skjedd. Likevel var det skremmende og jeg drikker svært lite når jeg er "på byen" og ikke i det hele tatt når jeg er veldig sliten.

Jeg synes du skal ta deg en tur til legen og sjekke at du ikke har pådratt deg noen "ulumskheter" av noe slag. Bortsett fra det synes jeg du skal la saken ligge og forsøke å glemme det hele. Ikke spesielt beundringsverdig å evt. ha vært utro i fylla, men siden du ikke husker det kan det ikke ha vært særlig minneverdig og ikke verdt å lage noe stort nummer ut av. Jeg må innrømme at jeg ikke har sans for disse "tilståelsene". Hvis man har gjort noe dumt, så får man leve med det selv og, forhåpentligvs, ta lærdom av det. Hvis man ikke kan leve med, får man heller gjøre det slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

Hvis du ikke pleier å ha blackout's kan det godt hende du er blitt dopa. Dette er _nokså_ vanlig.

Og det er ikke vanlig å gå gjennom en hel kveld inkl. sex uten å huske et døyt - uansett hvor mye du drikker.

Du burde nok bruke det som innfallsvinkel når du snakker med typen din, og IKKE treffe han du øyensynlig hadde sex med. I alle fall ikke alene.

Tvilsom fyr?

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..det godt hende du er blitt dopa. Dette er _nokså_ vanlig.Og det er ikke vanlig å gå gjennom en hel kveld inkl. sex uten å huske et døyt - uansett hvor mye du drikker.

Du burde nok bruke det som innfallsvinkel når du snakker med typen din, .....dorian

Jeg tror ikke det er løsningen. Om du har ett rimelig balansert indre rettferdighets system, da tror jeg du ville fått problemer.

Prøv å finn ut hva som faktisk skjedde. Og da, ta en ny beslutning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jeg trodde ikke det var mulig å drikke seg så full at man ikke husker at man har hatt sex.

Det fikk jeg bevist at var mulig da jeg og min daværende kjæreste var en tur i Hellas.

Drinkene ble mange og frøknen ble full som en dupp.

Dagen etter påstod han at vi hadde hatt oss ganske heftig, noe jeg ikke for mitt bare liv kunne huske, så jeg trodde han løy, helt til jeg hørte de på naborommet nevnte "den høylytte damen på naborommet som hadde hatt seg i natt" :oops:

Det var ganske skremmende ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tusen takk for mange fine svar!!!

Jeg sliter enda med å få tak i vedkommende. Ingen som kjenner ham så godt at de har nummeret hans. Ikke vet jeg hva han heter heller... Han er en smule tvilsom, så det kan godt hende han bare har funnet opp hele greia. :evil: Jeg liker ikke at det går sånne rykter om meg. Har jo barn og greier... Ikke drakk jeg særlig mye heller den kvelden, men jeg shottet et par shotglass med sprit. ( 50 %, kjøpt i utlandet...) Jeg tror det var det som gjorde det, for det har jeg aldri drukket før.

Men uansett så tror jeg at jeg drøyer med å si noe til jeg har funnet ut hva som egentlig skjedde. Situasjonen betyr jo ikke så mye for meg, så jeg vet ikke om jeg vil si noe i det hele tatt. Det eneste jeg tenker på er hvorfor eller hvordan jeg kunne gjøre noe sånt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du burde virkelig vurdere å slutte å drikke! :kul:

For det første må du fortelle dette til din samboer.

Deretter får du tak i denne mannen.....For å få litt info. :-?

Og så må du bestille en time hos en lege, for graviditets-sjekk, og eventuell smitte........

I mellomtiden har du selvfølgelig trygg sex med fyren din. Utsett ikke han for smitte!

OG SIST, MEN IKKE MINST; SLUTT OG DRIKK!!!!! :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...