Gå til innhold

testing

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet

Hvor lenge før mensen kan man ta en test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at testene skal virke fra dagen du venter mensen. MEN det er jo mange som tester før og får positivt. Det avhenger egentlig litt av hvor lang lutealfasen din er, dvs hvor lenge det er mellom EL og mensen. Jeg vet at flere begynner å teste rundt 10 dager etter EL. Men et negativt testresultat så tidlig behøver ikke bety at man ikke er gravid, så ha det i mente om du tester tidlig for å kunne drikke på fest e.l.

• 2 uker senere...
Skrevet

I bruksanvisningen til mine tester står det at hCG forekommer i urinen 6 til 15 dager etter befruktning av egget. Og at testen avhengig av mengden hCG vil være positiv/negativ.

På en annen test jeg så på sto det at en tidligst skulle teste 4 dager før ventet mens.

Skrevet
I bruksanvisningen til mine tester står det at hCG forekommer i urinen 6 til 15 dager etter befruktning av egget. Og at testen avhengig av mengden hCG vil være positiv/negativ.

På en annen test jeg så på sto det at en tidligst skulle teste 4 dager før ventet mens.

På CB sine tester står det at man kan ta test 4 dager før ventet IKM og det er en viss prosent for hvor stor mulighet den viser riktig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...