Cassandra Skrevet 7. april 2002 #1 Skrevet 7. april 2002 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal finne skjulte dokumenter? På mine dokumenter så står det hvor mange objekter jeg har, samt at det står at jeg har to skjulte dokumenter. Men hvordan skal jeg få dem fram????? *grønn*
Mrs. K Skrevet 7. april 2002 #2 Skrevet 7. april 2002 Hei Cassandra Du kan få frem skjulte dokumenter ved å gå på "tools" eller "verktøy". Der velger du "folder options" eller "mappe alternativer". Gå på "vis" og velg "vis skjulte filer". Fant du noe interessant? Vennlig hilsen12
Cassandra Skrevet 7. april 2002 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2002 Takk skal du ha Trille... Nei.. jeg fant ikke noe spennende...hehe. Jeg fant to oppgaver jeg har skrevet i forbindelse utdannelsen min. Hvordan de har blitt skjult.... hm... det aner jeg virkelig ikke!!! Men men...*ss* Takk skal du ha i alle fall!! Håper du får en riktig fin dag!12
Mrs. K Skrevet 7. april 2002 #4 Skrevet 7. april 2002 Bare hyggelig Kannskje du bør kopiere på nytt så signaturen din blir rigtig fin. Du må erstatte "ramme" med den "img" du har for mye på slutten. Vennlig hilsen12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå