Imax Skrevet 14. februar 2008 #1 Skrevet 14. februar 2008 I helgen har vi vært både i Frognerparken (høy pelskåpefaktor!) og i Sofienbergparken for å leke med jenta vår. Så lurte jeg på om det er noen tilsvarende lekeplasser andre steder i byen? Noe i Groruddalen f.eks.?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Du har jo St.haugen. Der er det en del parker man kan benytte seg av i helgene i hvertfall. Groruddalen.. På Romsås er det mange bhg man kan benytte seg av i helgene + lekeplassene på de forskjellige BRL.
iingvild Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Her er oversikt over noen av lekeplassene i Oslo: http://www.aktivioslo.no/lekeplasser.php Dælenenga lekeplass Ekebergsletta, Ekeberg ved Søylehuset og dammen Fossdalen (v/ Betzy Kjeldsberg) Frognerparken, "Båten" Grorud idrettsplass, Grorudv. 7-9 Grünerhagen Heibergløkka, ved Tøyen T-banestasjon Holmlia bydelspark, midtre Holmlia bydelspark, nordre Holmlia bydelspark, søndre Kampen park Nordre Skøyen hovedgård, nedre plass Nordre Skøyen hovedgård, øvre plass St. Hanshaugen, Barneringen Svartdalsparken Torshovdalen (øvre del) Torshovdalen lekesntr. (Torshovd. nedre del) Tøyenhagen lekeplass Østensjøvannet
Gjest Amorina Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 I helgen har vi vært både i Frognerparken (høy pelskåpefaktor!) Bra det ikke bare var meg. Jeg føle meg som sysjenbånet fra Gjøvik. Skulle finne to venninner med unger der, kom litt senere enn dem. Så var det "bare" å finne dem i mylderet av slanke pene sminkede mammaer med Ilse Jacbsen-støvler, designerjeans, pene jakker og shiny pilotbriller og glansede lepper. Eventuelt i pels og italienske skinnstøvletter. Lettere finne nål i en høystakk Jeg var så dum å kle meg etter årstid og vær. Minn meg på at det er dress code, liksom. Flott med mange tips til lekeplasser! Årstiden er kjip til utelek på den måten når det er ikke skikkelig vinter.
Gjest Gummi-pappa Skrevet 29. august 2008 #5 Skrevet 29. august 2008 Ikke si noe stygt om mammaer med ilse jacobsen-støvler. De er jo bare så deilige. Nydelige er dere, ilse-piker...!!
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Det er mange lekeplasser som ikke er i god forfattning. Vikig at man tipser kommunen eller eier om uforsvarlige lekeplasser Regler for lekeplass sikkerhet i Norge finner du på Lekeplass sikkerhets regler i Norge
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Ekeberg! (Elsker å være her med barna. Ta med niste/grill og vær her hele dagen. Barna kan ri etc. Dyr å se på m.m.)
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 Naturen finnes over alt (selv i Oslo), og er ett undervudert lekeområde for barna!
Gjest Gjest_ano_* Skrevet 9. juni 2009 #9 Skrevet 9. juni 2009 Jeg synes synd på barn som vokser opp i Oslo eksos. Jeg studerer her nå, men det er av eget valg jeg utsetter kroppen for eksos, som ved samtlige undersøkelser og studier er PÅVIST å gi helseplager fra allergi til lymfekreft. Stakkars barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå