Gå til innhold

Spytt på fingene?

Fremhevede innlegg

Gjest ThomasX
Skrevet

Fikk(endelig) lov til å se på kjæresten min onanere i går kveld. Utrolig opphissende! Hun tok 2-3 ganger spytt på fingrene til å begynne med, gjør alle jenter det når de gnir seg sjøl?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det. Har alltid gjort det.

Ikke noe godt dersom det ikke er fuktig og glatt.

Når den naturlige fuktigheta kommer så bruker jeg denne.

Skrevet

Ikke alltid, men noen ganger, er ikke godt hvis det er tørt :P

Gjest Gjest_Tuppa_*
Skrevet

For en herlig opplevelse du har fått være med på. Bra for deg. ;-)

Selv bruker jeg aldri spytt.

Er våt nok likevel.

Jeg misliker det sterkt når noen av guttene jeg har vært sammen med - har startet med å spytte. Det er turn-off og ikke nødvendig. Heller glidemiddel om det trengs.

Gjest Gjest_Fjellgeita_*
Skrevet

Det er vel ganske vanlig... sånn i starten, for å komme igang!

At mannen slikker på fingrene ser jeg som en fin gest, og som et tegn på at han kan sakene sine... Forøvrig slikker min kjære ofte på fingrene sine også lengre ut i akten når han fingrer meg... sjønte ikke helt hvorfor de første gangen, trudde nesten han syntes jeg ble for lite våt, (i så fall måtte han ha enorme forventninger... :fnise: ) -men sjønte etterhvert at det er bare det at han liker smaken... :filer:

Skrevet

hmm bruker å putte fingrene i munnen hennes først:P ingen som har sagt noe på det i hvertfall.

noen som har vært litt skeptiske etter de har vært inni men ikke så veldig:P hot å se henne smake på seg selv da eller smake sjøl for den del;D men trenger jo nødvedigvis ikke bruke fingrene for det :P

Skrevet

Jeg gjør det ikke selv, men faen så deilig når gutten sleiker fingrene sine før han fingrer!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...