Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere alle får en flott og spennende og ikke minst romantisk dag med kjæresten! Hva er planene, og hvordan ble dagen? :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som har noen planer? Hadde vært spennende å høre hvordan andre skal bruke dagen sin på, med sin kjære. Eller den man er gla i. Noen planer? Noen overaskelser?

Da både jeg og min kjæreste er syke, blir det en rolig dag hjemme, med noe ekstra-ekstra godt noe. Så skal vi ta det igjen når vi blir friske, på indisk resturang! :o)

Gjest *nurket*
Skrevet

Ingen planer overhode... Tviler på at kjæresten min har tenkt til å gi meg noen oppmerksomhet (han feirer ikke valentines dagen)....

Litt skuffende egentlig... Men jeg fikk nå en valentines hilsen fra en god kompis :)

Skrevet
Ingen planer overhode... Tviler på at kjæresten min har tenkt til å gi meg noen oppmerksomhet (han feirer ikke valentines dagen)....

Litt skuffende egentlig... Men jeg fikk nå en valentines hilsen fra en god kompis :)

Er mange som ikke feirer denne dagen. Det er ikke norsk tradisjon. Jeg syntes no bare det er søtt, og ha en "kjærlighets-dag" :) Selvom du kansje ikke vil få en oppmerksomhet av kjæresten din, så kan jo du gi han en liten oppmerksomhet? En liten bamse, blomst, kort, sjokolade, en bedre middag++ Tanken som teller :)

Skrevet

Jeg og kjæresten er syke begge to, og siden vi ikke bor sammen får vi ikke møtt hverandre :gråte:

Skrevet
Jeg og kjæresten er syke begge to, og siden vi ikke bor sammen får vi ikke møtt hverandre :gråte:

Ånei:( Kan ikke en av dere bare ofre seg selv å dra på besøk da? Kan jo overnatte :o) Så kan dere spise masse hvitløk sammen, så blir dere fort frisk:)

Gjest *nurket*
Skrevet
Er mange som ikke feirer denne dagen. Det er ikke norsk tradisjon. Jeg syntes no bare det er søtt, og ha en "kjærlighets-dag" :) Selvom du kansje ikke vil få en oppmerksomhet av kjæresten din, så kan jo du gi han en liten oppmerksomhet? En liten bamse, blomst, kort, sjokolade, en bedre middag++ Tanken som teller :)

Ser han ikke i dag uansett, så ikke noe vits å gi han en liten oppmerksomhet. Han er på kurs hele uken.

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

jeg holder på å rydde å vaske hele leiligheten hans mens han er på jobb, å så tenkte jeg å kjøpe middag å te-lys å tenne masse lys over hele leiligheten til han kommer hjem fra jobb å ha ferdig middag på bordet (det er som regel han som står for maten i huset så han forventer det ikke tror jeg..)

jeg vurderte å kjøpe noe men aner ikke hva, så tenkte å gjøre no mer utav kvelden istede, men vet ikke om han har noen planer for oss så er litt redd det kræsjer...

Gjest lissi32
Skrevet

Min har fått et søøøtt kort i dag, ellers blir det bare en god middag, som selvsagt jeg lager til oss;O) SÅnn det pleier være her hjemme :fnise:

Skrevet

Vi bestemte oss for å bestille mat og se på en film sammen og IKKE sitte foran hver vår pc. Og jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk komme hjem før halv syv i kveld, så da kan det hende det vanker ren leilighet og romantisk stemning når jeg kommer også :hjerter:

Skrevet

Bamse?! Hadde jeg jeg fått en bamse så hadde den gått rett i søpla. Huff, jeg tror kanskje ikke jeg er noe bra kjærestemateriale.. kan ikke fordra slike ekstremt barnslige "romantiske" greier.

Skrevet (endret)

Vi skal ut å spise på restaurant. Det er stort sett det vi gjør for å feire Valentines Day. :)

Endret av Arkana
Skrevet
Bamse?! Hadde jeg jeg fått en bamse så hadde den gått rett i søpla. Huff, jeg tror kanskje ikke jeg er noe bra kjærestemateriale.. kan ikke fordra slike ekstremt barnslige "romantiske" greier.

Ikke? Jeg syntes det er utrolig skjønt. Jeg eeelsker å være romantisk. Liker mye bedre å gi enn å få. Vet ikke hvor mange kort samboeren min har fått, men det er maange. Hinn dagen fikk han et "jeg elsker deg" kort og en bukett med tullipaner. Billig og enkel gave, som blir satt veldig stor pris på. Akkurat samme som en liten søt ting, som feks bamse. Han har også fått det. Bamse og kort. Gjør egentlig ikke noe om kortene forsvinner og blir "glemt" etterhvert. Det som teller for meg, er at han FÅR det en gang i bland, noe som gleder han, og det gleder meg:)

Vi pleier også å være "ekstra" nussete på datoen vår. Vi ble sammen den 13'ende. Nesten alle 13 dag i mnd, så spiser vi noe godt, og koser oss litt ekstra mye. Syntes slike ting er viktig. Om det er barnslig, så får det bare være barnslig. :o)

Skrevet

Ser dere det? Jeg skrev innlegget mitt over, som innlegg nr 13. Tar det som et hint ;o) Da blir vel denne nr 14. Denne dagen blir super :)

Gjest scruella
Skrevet (endret)

.

Endret av scruella
Skrevet

Hihi, tidig :) Da må du lage noe snacks til kampen, og være med å se den. Er ikke nødvendig å gjøre noe klisserier. Så lenge dere har en koselig kveld.

Kan lage snacks fat. Men gullerøtter, agurk og paprika, som du har kjært opp i strimler, så lager du en god dip.

Kjøp inn noe digg du vet han liker. Nøtter? Sjokolade? Så tenner du stearinlys og ser kampen sammen :)

Gjest scruella
Skrevet (endret)

.

Endret av scruella
Skrevet
Hadde det vært så vel ;) Hehe, det ble prioritert guttekveld gitt, så da tar jeg en kveld ute med jentene. Vi har alltids hele helgen. Og det er nesten hakket bedre spør du meg, hvorfor ta bare en kveld, når man kan ha en hel helg :D

Enig! Det hadde blitt klam romantikk hvis du hadde tvunget ham til å feire Valentines med deg når han hadde mye mer lyst til fotballkveld med gutta!

Vi ble sammen den 16. februar, derfor er det mer stas med den dagen :):) I dag holder det med nisøte klissete med dog bamse-frie sms'er!

Skrevet

eg veit ikkje ka me skal i dag..

han hadde visst planlagt noe :)

eg overaskte han skikkelig forige valentines day, så nå ville han :)

syntes det er søtt med valentines day eg, selv om me viser mye kjærlighet og oppmerksomhet ellers i kvardagen. så er det litt gøy med ein spesiell dag :)

Skrevet

Hadde jeg vist det var en guttekveld, hadde svaret blitt noe annet. Det sto bare at det var fotballkamp på tv. Prøvd bare å hjelpe med noen tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...