Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Skulle ikke vært lov å selge.Smakte jo ren gift. :banantroll:
Lillros Skrevet 14. februar 2008 #2 Skrevet 14. februar 2008 Skulle ikke vært lov å selge.Smakte jo ren gift. :banantroll: Hehe, den må prøves. Høres ikke noe særlig ut. Samme som den der cola med vanilje smaken. Aldri smakt den, og har ikke tenkt til det heller!
Leo Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Vann med banansmak? Og jeg som trodde det var ille nok med fersken... :klø: Ting som i utgangspunktet smaker søtt, har ingenting i vann å gjøre! Det smaker kvalmt og at vann med banansmak smaker ren gift har jeg ingen problemer med å tro på!
Lillros Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Vann med fersken smak? Jeg følger vist ikke så godt med i denne "vann med smak" trenden
Leo Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Jepp, "Bonaqua White Peach". Vann med pære og ingefær (Tror det var Imsdal...) er heller ikke godt!
Lillros Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Jepp, "Bonaqua White Peach". Vann med pære og ingefær (Tror det var Imsdal...) er heller ikke godt! Kan jo ikke være peach? Er ikke det fersken da? Har sett den der pære og ingefær flasken. Har ikke hatt behv for å smake på den enda.
Gjest Pax Skrevet 14. februar 2008 #7 Skrevet 14. februar 2008 White Peach er jo god, minner litt om Shio. Banan derimot, høres ikke godt ut.
Leo Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Kan jo ikke være peach? Er ikke det fersken da? Har sett den der pære og ingefær flasken. Har ikke hatt behv for å smake på den enda. Jo, peach er fersken. (Og smaken er som baken, Pax ). Pære og ingefær er en annen variant fra en annen produsent.
Gjest VIP Skrevet 14. februar 2008 #9 Skrevet 14. februar 2008 Banan passer ikke i vann!! Banan passer bare i banan. Egentlig hadde banan vært mye bedre hvis den smakte appelsin. Da hadde kanskje vann med banansmak vært godt, for da hadde det altså smakt appelsin. *veldig intelligent person*
Gjest Eurydike Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 Hele "vann med smak"-konseptet begynner å bli temmelig idiotisk, synes jeg, og fullstendig misvisende. Det er ikke vann med smak, det er sukkerfri brus uten farge. Utover det høres ikke bananbrus særlig mer forlokkende ut enn bananvann.
Gjest Lotus Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 Hele "vann med smak"-konseptet begynner å bli temmelig idiotisk, synes jeg, og fullstendig misvisende. Det er ikke vann med smak, det er sukkerfri brus uten farge. Utover det høres ikke bananbrus særlig mer forlokkende ut enn bananvann. Det er jo ikke sukkerfri brus. Det er fargeløs saft med sukker.
Gjest Lotus Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 Det er jo ikke sukkerfri brus. Det er fargeløs saft med sukker. De med kullsyre blir brus ja, men definitivt ikke uten sukker.
DDuck Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 Vann med banan smak?? hmm.. dette må prøves.. jeg liker banan, men det der høres ikke godt ut... men imsdal var kommet med en med appelsin smak, og den var faktisk veldig god
Bomullstrusa Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 Hehe, den må prøves. Høres ikke noe særlig ut. Samme som den der cola med vanilje smaken. Aldri smakt den, og har ikke tenkt til det heller! Den Colaen er faktisk ganske god!
Bomullstrusa Skrevet 14. februar 2008 #16 Skrevet 14. februar 2008 White Peach er jo god, minner litt om Shio. Banan derimot, høres ikke godt ut. Apropos Shio; selges det noen plass lengre, eller er det tatt av sortimentet? Ikke sett det på evigheter.. Det var virkelig godt!
Gjest Pax Skrevet 14. februar 2008 #17 Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg googlet det, ser ut til at det selges i Svinesund. Og ja, det var virkelig godt. Endret 14. februar 2008 av Pax
Unika Skrevet 14. februar 2008 #18 Skrevet 14. februar 2008 ååh! Shio! *mimre,mimre* det var godt det! Må hamstre neste gang jeg skal til sverige da,takk for tips Pax! Forøvrig liker jeg vann fra Imsdal med pæresmak. Banan hørtes artig ut, elsker banan,så må prøves!
murray Skrevet 14. februar 2008 #19 Skrevet 14. februar 2008 Den Colaen er faktisk ganske god! Enig, savner vanilla-coke Har sendt epost til cola flere ganger og etterlyst, men de tar den ikke inn igjen. *vræle* Tilbake til tema: Vann med banansmak høres ekkelt ut, men må prøves!
Unika Skrevet 14. februar 2008 #20 Skrevet 14. februar 2008 Vann med banansmak høres ekkelt ut, men må prøves! haha, that`s the spirit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå