Gjest Gjest_Trond_* Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Jeg og kjæresten min sitter her å diskuterer hvordan man blir forlovet og slikt. Hun mener det er nok å kjøpe to forlovelsesringer, så er man forlovet... Men jeg mener at når man er forlovet, så frir en til den andre liksom. "Vil du gifte deg med meg?" Eller går der an å forlove seg uten å fri eller å gifte seg? Er ikke det noe som kalles for allianseringer?
Arkana Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Er man enige om å gifte seg så er man forlovet, det er uavhengig av om noen fridde eller om paret bare ble enige om å gifte seg.
Supramundane Skrevet 14. februar 2008 #3 Skrevet 14. februar 2008 Er man enige om å gifte seg så er man forlovet, det er uavhengig av om noen fridde eller om paret bare ble enige om å gifte seg. Jeg er enig i dette.
Gjest *englefjes* Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 Men jeg mener at når man er forlovet, så frir en til den andre liksom. "Vil du gifte deg med meg?" Enig med deg :-D
Gjest Tigress Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Det må då vere det same så lenge båe veit om og er samde om at dei er forlova?!
henine Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Men jeg mener at når man er forlovet, så frir en til den andre liksom. "Vil du gifte deg med meg?" Er så enig med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå