Gå til innhold

kvinnfolk styr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ei veninde av ei veninde som fant meg på facebook. likte det hun så å begynnte og sende sms. svarte og fant henne på fb. hun bor på andre siden av landet. hun hadde planer om å være med venninda på besøk her. så sikkert etter en liten flørt her i byen mens hun var her.

men ting har tatt litt av har sendt mye(!) sms mms og ringt hverandre. smsene ble grovere og grovere å grovere ;) hun er med på ALT og jeg er seff med:P wee crazy sex:D litt bekymra for at det kan bli litt rar stemning når vi har gått så langt uten en gang å ha møtt hverandre men:S

nå snakker hun om å komme alene og my før. hun er i syden nå å sier hun ikke tenker på andre en gang. men tror jeg helst hadde sett at hun gjore det. er litt tilbakeholden på å love evig troskap før jeg har møtt henne en gang! snakker om hva vi skal gjøre om vi blir forelska osv. jeg sier vi får ta det som det kommer og hun er med på det heldigvis:)

hadde egentlig en flørt på gang men hun var er litt for tilbakeholden gidder ikke mase. så virket som det holdt på å dø ut. men hun begynner seff å sende mld osv når jeg ikke gjør d:p svarer bare kort intil vidre. blir litt dilema om begge plutselig begynner å kreve ting. er i utgangspunkte veldig negativ til å tenke på et forhold med ei på andre siden av landet engang. men hadde et lite håp for hun andre å hun er super hot. men hun virka liskom ikke så intrisert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke lovet noe, og de kan dermed ikke kreve noe. Du lager problemer som ikke eksisterer fordi du prøver å lese tankene deres. Bruk energien din på noe annet og nyt de damene du har i livet ditt! Oppstår det utfordringer tar du de når de faktisk eksisterer i stedet for å bekymre deg lang tid i forveien.

Gjest Stinesola
Skrevet

Det trenger ikke å være så styrete igrunn. Jeg er kvinne og vet du hva det enkleste er? Si akkurat dette du sier her. Da blir alt SÅ greit. Hun vil få vite at du er kun ute etter flørt, og du vil få svar på om hun er ute etter noe mer.

Mye bedre å ta denne praten nå, før noe skade har skjedd.

Det ville jeg ha likt hvertfall. Lykke til.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du har jo sagt til henne at du får ta en dag av gangen så da vet hun jo det. Men om du er usikker på et forhold på grunn av avstanden, synes jeg du burde si det, så hun vet det. Ikke sikkert hun gidder å besøke deg eller kaste bort energi på deg, om hun vet at du ikke vil ha et forhold på grunn av avstanden.

Og om du kun er ute etter en flørt så si det nå mens du kan, så slipper hun å bruke tid på en som ikke er interessert i noe mer. Om det er det hun vil selvsagt

Skrevet

har jo sagt det. ikke ute etter å lure noen. men vil jo heller ikke være avisende, veit jo aldri kan jo hend at vi bli pang forelska og e villig t å snu livet på hode for å vær sammen.

jævla typisk at det altid må være sånn at en er mye mer keen en den andre.. tror ikke jeg har vært borti at begge har vært like med i starten.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
har jo sagt det. ikke ute etter å lure noen. men vil jo heller ikke være avisende, veit jo aldri kan jo hend at vi bli pang forelska og e villig t å snu livet på hode for å vær sammen.

jævla typisk at det altid må være sånn at en er mye mer keen en den andre.. tror ikke jeg har vært borti at begge har vært like med i starten.

Jeg skjønner problemet, men om du har sagt det til henne så vet hun jo hvor hun står, og ingen kan jo garantere noe når dere ikke har møtt hverandre engang!

Skrevet

Kikk litt lengre ned på Singelforumet og finn "Er han virkelig interessert?, Venn eller kjæreste?"

Har dere skrevet inn begge to mon tro? :forvirra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...