Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min skal til Tallin til sommeren, sammen med vår da ca 8mnd gammel baby. Er det noen som har noen hotellanbefalinger å komme med?

Har i grunn ikke noen spesielle ønsker annet enn at det bør være litt barnevennlig der. (altså gjerne heis så vi kommer opp med barnevogn, plass til barneseng på rommet osv..)

Vi skal fly med norwegian. Noen som vet hvordan de behandler barnevogner der? Må vi betale ekstra for det eller er det gratis?

(har forreste hørt at de ikke behandler barnevogner så pent og mange får vognene sine ødelagt.. stemmer det?)

Skrevet

Har ikke tips til hotellet. Men som en kommentar til ødelagte vogner. Jeg har hørt om at mange kjøper en billig vogn brukt (du kan finne vogner ned til 500 kr av anerkjente merker, dog noen år gamle og kanskje ikke av siste design på tøyet) og tar med på tur. Riktignok er en ikke så mye lengre hvis den blir ødelagt på vei til feriedestinansjonen. Men en slipper unna litt krøll når en kommer tilbake igjen. Det er uansett kjedelig å måtte levere og vente på reparasjon.

Vet ikke om det er aktuelt for dere, er kanskje litt stress. Men ville iallfall tipse.

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet
Jeg og mannen min skal til Tallin til sommeren, sammen med vår da ca 8mnd gammel baby. Er det noen som har noen hotellanbefalinger å komme med?

Har i grunn ikke noen spesielle ønsker annet enn at det bør være litt barnevennlig der. (altså gjerne heis så vi kommer opp med barnevogn, plass til barneseng på rommet osv..)

Vi skal fly med norwegian. Noen som vet hvordan de behandler barnevogner der? Må vi betale ekstra for det eller er det gratis?

(har forreste hørt at de ikke behandler barnevogner så pent og mange får vognene sine ødelagt.. stemmer det?)

Anbefaler SAS hotellet, nytt, pent og ligger rett ved inngangen til gamlebyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...