Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hva er det dummeste du har lest i dag (aviser, blad, forum, mm (uten om dette innlegget om noen skulle si det).
Gjest Emera Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 "- Jeg har ikke teipa puppene! Og Aylar viste fram pelsen. Se stjernene på Oslo Fashion Week." Fra Dagbladet.no. Jeg utstår ikke bildeserier av kjendis-på-rød-løper-og-hvem-har-slanket-seg-og-hvor-er-den-kjolen-fra! Det er noe av det mest fordummende som finnes.
Gjest Pet Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 (endret) Denne "nyheten". på vg.no. Ei gammal dame i Amerika låser seg ute på verandaen og tar øksa som står der og knuser glasset i verandadøra for å komme seg inn igjen. WOW! Helt utrolig! Skjønner ikke hvorfor det ikke ble ekstrasendinger på NRK. edit:skrivefeil Endret 13. februar 2008 av Pet
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hva er det dummeste du har lest i dag (aviser, blad, forum, mm (uten om dette innlegget om noen skulle si det). ditt spørsmål......bare for å få reprise på alt det dumme som har stått i dag.
Gjest mjo Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 "- Jeg har ikke teipa puppene! Og Aylar viste fram pelsen. Se stjernene på Oslo Fashion Week." Fra Dagbladet.no. Jeg utstår ikke bildeserier av kjendis-på-rød-løper-og-hvem-har-slanket-seg-og-hvor-er-den-kjolen-fra! Det er noe av det mest fordummende som finnes. "xxx slank og sexy".......... igjen og igjen og igjen................ :søvn:
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2008 #6 Skrevet 14. februar 2008 Denne "nyheten". på vg.no. Ei gammal dame i Amerika låser seg ute på verandaen og tar øksa som står der og knuser glasset i verandadøra for å komme seg inn igjen. WOW! Helt utrolig! Skjønner ikke hvorfor det ikke ble ekstrasendinger på NRK. edit:skrivefeil Men artikkelen får meg til å lure litt - dama sier hun ikke har vedovn lengre, hva skal hun da med veden i bakgrunnen? Dessuten lurer jeg på om hun er moren til Leland Palmer i Twin Peaks.
Kattugla Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Denne "nyheten". på vg.no. Ei gammal dame i Amerika låser seg ute på verandaen og tar øksa som står der og knuser glasset i verandadøra for å komme seg inn igjen. WOW! Helt utrolig! Skjønner ikke hvorfor det ikke ble ekstrasendinger på NRK. edit:skrivefeil Haha! Tror jeg må lete (lese) lenge, for å finne noe som slår ut denne "nyheten"..!!
Gjest Reka Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 At det på et hotell i London selges vann, vanlig vann, til 500kr!!!!! http://www.dagbladet.no/dinside/2008/02/15/527028.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå