Gå til innhold

Pussig erfaring

Gjest Gjest_Robert_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Robert_*
Skrevet

Dette her er pussig

Jeg har løyet på størrelsen, dama tror den er 22 cm. Vi/hun har ikke målt den har bare sagt det til henne. Hun har tatt det for god fisk, og er fornøyd.

Det positive/baksiden med dette er at hun nok har fortalt (skrytt?) til venninene sine, og fra det holdet får jeg for tiden stor oppmerksomhet. :mrgreen::overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Tosk!!!

Det var helt idiotisk. De 22 cm (som du ikke har engang) kommer rett tilbake på deg, midt i fleisen.

Og da ler jeg......

Skrevet

Hvis den er under 22 cm så tror jeg ikke han klarer å få den opp til fleisen..

Skrevet

Spiller vel ingen rolle om du får mye eller lite oppmerksomhet fra veninnene hennes. Du har jo dame. Spiller heller ingen rolle hvor stor den er, så lenge dere begge er fornøyde.

Skrevet
Spiller vel ingen rolle om du får mye eller lite oppmerksomhet fra veninnene hennes. Du har jo dame. Spiller heller ingen rolle hvor stor den er, så lenge dere begge er fornøyde.

Akkurat det samme tenkte jeg - spiller det noen rolle hva venninnene hennes tenker når hun syns du er bra og du er fornøyd med henne også?

Skrevet
Dette her er pussig

Jeg har løyet på størrelsen, dama tror den er 22 cm. Vi/hun har ikke målt den har bare sagt det til henne. Hun har tatt det for god fisk, og er fornøyd.

Det positive/baksiden med dette er at hun nok har fortalt (skrytt?) til venninene sine, og fra det holdet får jeg for tiden stor oppmerksomhet. :mrgreen::overrasket:

Selvfølgelig tror hun deg når du sier det. Om hun hadde sagt at hun hadde en cup-størrelse større enn det hun har så hadde vel du trodd på henne du også?... eller kanskje du hadde målt for å være sikker :fnise:

Skrevet

Men det beviser jo at øyemålet vårt ikke nødvendigvis er noe å skryte av. Så når noen sier at "mannens pikk er 23 cm" så kan det være grunn til å være skeptisk.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Men det beviser jo at øyemålet vårt ikke nødvendigvis er noe å skryte av. Så når noen sier at "mannens pikk er 23 cm" så kan det være grunn til å være skeptisk.

Det er generelt grunn til å være skeptisk om noen forteller venninner om størrelsen på penisen til kjæresten/mannen.

Skrevet

Det er derfor vi kvinner ikke er så flike til å lukeparkere.

Vi har jo lært at ti cm er tyve cm :fnise:

Skrevet

HVorfor er folk så opptatt av cm, er det ikke tykkelsen som teller? :forvirret:

Skrevet

kan jo fint måle tykkelse i cm... og står jo gjerne litt i forhold til hverandre da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...