tuttelutten :) Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 (endret) hei. jeg har bestilt hair extensions CLIPS, på internett, om jeg ikke har fått riktig farge, går det ann å FARGE dem? Og har du noen erfaringer om dette? si gjerne litt. plis svar fort! Endret 13. februar 2008 av tuttelutten :)
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Går fint det. Tror jeg ville brukt minicolor e, og gitt ditt eget hår en omgang i samme slengen. Lykke til!l
Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Bare lurer på hvor på nett du bestillte fra??
tuttelutten :) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Bare lurer på hvor på nett du bestillte fra?? bobbys.com virker veldig greit, masse god respons fra kunder. Håper virkelig jeg blir fornøyd!! FORRESTEN? noen andre med erfaringer? altså om å farge clipsene? svar <3
tuttelutten :) Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2008 *dytter på* trenger svar kjapt!
tuttelutten :) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 bobbys.com virker veldig greit, masse god respons fra kunder. Håper virkelig jeg blir fornøyd!! FORRESTEN? noen andre med erfaringer? altså om å farge clipsene? svar <3 *dytter* !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå