*CHOUCHOU* Skrevet 17. februar 2008 #41 Skrevet 17. februar 2008 må si meg enig der. ikke det at du ikke rekker det, men det kan bli meget hektisk. skal man sikre seg ett fantastisk bryllup ligger 80% i god planlegging. det blir sikkert flott lell, men det kan nok bli en del saker som går deg hodet forbi... Jeg er ikke enig i dette! Dersom hun allerede har lokale, kirke og prest i boks og t.o.m kjole, sko, fotograf, mat og drikke nesten i boks, ja, da skjönner jeg ikke hvorfor hun trenger sà mye mer tid for à fà et fantastisk bryllup. Hva kan gà henne "hodet forbi" som du sier? Jeg er ikke tilhenger av strenge "kjöreplaner" for dagen og tror at dersom man tar fullstendig av med alle detaljer kan man risikere à fà en stressende dag. Jeg hadde selv under 6 mnd à planlegge mitt bryllup. Det var mye som skulle organiseres, men allikevel fikk vi en perfekt bryllupsdag.
t-schnuppa Skrevet 17. februar 2008 #42 Skrevet 17. februar 2008 Vi brukte også 6 mnd på å planlegge vårt bryllup og d ble helt fantastisk spesielt! Ikke no ekstremt stress heller. Og kjære vene , ts er jo kjempegodt igang da! Jeg hadde ikke fått unna halvparten av hva hun har, på dette tidspunktet i fjor. Så dette tror jeg blir super bra:) Høres nydelig ut! Lykke til:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå