Gå til innhold

Prinsesse?

Gjest Gjest_Snuppelure_*

Fremhevede innlegg

Skrevet

oi - hvordan gjør jeg det?? Så morsomt..

er ganske ny her, må bli kjent med systemet.... får rote litt rundt her..

klem til deg! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dallandra
Skrevet

Enten kan du gå inn på ris, ros og tips og be om det der, eller du kan sende en pm til Mette, for eksempel.

Gjest Grafica
Skrevet

Det kjedet synes jeg høres helt perfekt ut!

Jeg ville gått for oppsatt hår, med noen løse krøller, og kanskje en lang lokk som henger nedover ryggen med en søt liten krøll nederst. Så "minner" du ham om hvor fint og langt håret ditt er, og får ham til å glede seg til å ta ut alle hårnålene dine når kvelden er ferdig og se håret ditt ligge løst og fint nedover ryggen ;)

Skal du gå for prinsesselooken hele veien med undertøy og eller? ;)

Skrevet

oi kanskje jeg skulle gjøre det? Tips eller? Har ikke sett etter noe.... ja, jeg må jo være romantisk...!

Forslag eller? takk for at du hjelper meg med å tenke! :)

Skrevet
Og sko da... tror jeg faller for disse: http://www.justbrides.co.uk/product_detail...E6BBB5444D58%7D

Skoene er veldig pene men min erfaring med den type sko er at de ikke sitter godt på, spesielt ikke når man skal danse selv om de er perfekte i størrelsen. Da må du i så fall skaffe deg litt sportsteip så hælpartiet sitter skikkelig.

Skrevet
Jeg ville gått for oppsatt hår, med noen løse krøller, og kanskje en lang lokk som henger nedover ryggen med en søt liten krøll nederst.

Helt enig!!

Definitivt ikke utslått hår når du skal ha brudekrone. Det er forbeholdt de som gifter seg i bunad og har fått låne brudekrone med lange vevde bånd.

Skrevet
Helt enig!!

Definitivt ikke utslått hår når du skal ha brudekrone. Det er forbeholdt de som gifter seg i bunad og har fått låne brudekrone med lange vevde bånd.

OK - flott! THANKS!

:)

Gjest Grafica
Skrevet

Vel, tenk litt askepott i "tre nøtter til askepott" på ballet :)JEg synes det er en nyyydelig frisyre, og hadde jeg hatt så langt hår selv, så... Men det har jeg ikke ;) Hehe.

Skrevet (endret)
Skoene er veldig pene men min erfaring med den type sko er at de ikke sitter godt på, spesielt ikke når man skal danse selv om de er perfekte i størrelsen. Da må du i så fall skaffe deg litt sportsteip så hælpartiet sitter skikkelig.

Helt enig! Jeg hadde også veldig lyst på de skoene, men prøvde de og de sitter ikke så veldig godt. Men så var jeg så heldig og fant prikk-like med ankelrem. De er fra Ivory, kjempegode og ikke fullt så høye som de andrehttp://www.ivory-shoe.dk/productlist.asp?id=I-1

Endret av *Siri*
Skrevet
Helt enig! Jeg hadde også veldig lyst på de skoene, men prøvde de og de sitter ikke så veldig godt. Men så var jeg så heldig og fant prikk-like med ankelrem. De er fra Ivory, kjempegode og ikke fullt så høye som de andrehttp://www.ivory-shoe.dk/productlist.asp?id=I-1

oi så flott! Tusen takk! Jeg har lagret liinken. Ser de helt like ut? Hvordan kjøpte du de?? Ser at siden er svensk....

Takker for masse gode svar, hvordan skulle jeg vite at skoene ikke sitter så godt? TAKK!!!

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte skoene på Diin brudesalong i Oslo, koster 699,-, så det er jo ikke så ille pris heller. De er helt like, og det fins matchende veske også.. Hadde først sett meg ut de du la ut link til, så jeg ble bare så glad når jeg fant de fra Ivory :)

Endret av *Siri*
Skrevet
Jeg kjøpte skoene på Diin brudesalong i Oslo, koster 699,-, så det er jo ikke så ille pris heller. De er helt like, og det fins matchende veske også.. Hadde først sett meg ut de du la ut link til, så jeg ble bare så glad når jeg fant de fra Ivory :)

Jamen, det var virkelig en overkommelig pris på sko! Hadde regnet med over 1000! Du verden, jeg løper og kjøper med en gang!

tusen takk for fantastisk gode råd! :)

Skrevet

Alt høres veldig fint og bra ut. Ble rørt over kjæresten din som ønsket å gifte seg i kirken hvor moren er begravd. Siden han overrasker deg foreslår jeg at du overasker ham med at du enten lager to like brudebuketter og legger den ene på graven til moren hans etter vielsen (bare dere to), eller at du tar ut en blomst i buketten og legger den på steinen.

Det er ting som varmer for en som tydeligvis var veldig glad i mammaen sin.

Ønsker dere alt godt.

Skrevet
Alt høres veldig fint og bra ut. Ble rørt over kjæresten din som ønsket å gifte seg i kirken hvor moren er begravd. Siden han overrasker deg foreslår jeg at du overasker ham med at du enten lager to like brudebuketter og legger den ene på graven til moren hans etter vielsen (bare dere to), eller at du tar ut en blomst i buketten og legger den på steinen.

Det er ting som varmer for en som tydeligvis var veldig glad i mammaen sin.

Ønsker dere alt godt.

åååå - så utrolig vakkert forslag! DET skal jeg gjøre. Ja, han var virkelig glad i mammaen sin. Det er faktisk utrolig rørende. Alle sier hun var en helt spesiell person, som ble revet bort alt for tidlig av den fæle kreften. Har truffet venninnene hennes, og de forteller så mye godt om henne. De sier også at hun hadde elsket meg - slik varmer et hjerte!

Takk! Nå ble jeg også veldig rørt.... :trist:

Gjest Grafica
Skrevet

Om det var meg, ville jeg også fått presten til å nevne at moren hans ligger begravet der. Slik blir hun også en offentlig del av seremonien, alle gjestene får vite det. Kanskje også dedikere en av salmene til henne?

Det er jo deres dag, men jeg forstår jo fryktelig godt at det er noe som er veldig viktig for ham, og slike små ting betyr nok veldig mye :) Det viser jo også ham at du forstår hvor mye moren hans betydde og at du skulle ønske du kunne fått møtt henne :)

Skrevet
Om det var meg, ville jeg også fått presten til å nevne at moren hans ligger begravet der. Slik blir hun også en offentlig del av seremonien, alle gjestene får vite det. Kanskje også dedikere en av salmene til henne?

Det er jo deres dag, men jeg forstår jo fryktelig godt at det er noe som er veldig viktig for ham, og slike små ting betyr nok veldig mye :) Det viser jo også ham at du forstår hvor mye moren hans betydde og at du skulle ønske du kunne fått møtt henne :)

åååå fantastisk forslag.. tror jeg faller for det at vi dedikerer en av salmene til henne...! :gråte:

Gjest Grafica
Skrevet

Oi! :) Tusen takk for at du undersøker for meg..! Du er vel snill! :)

Gjest Grafica
Skrevet

Hehe satt og kikket etter inspirasjon til eget brudehår, så ;)

Hvis du graver litt ned i bryllupsforumet, vil tro det er en side eller to tilbake, så er det en tråd med linker til flere sider med bilder :)

Skrevet
Hvis du ble fridd til i går og skal ha bryllupet allerede i august 08 har du ekstremt liten tid på deg.

må si meg enig der. ikke det at du ikke rekker det, men det kan bli meget hektisk. skal man sikre seg ett fantastisk bryllup ligger 80% i god planlegging. det blir sikkert flott lell, men det kan nok bli en del saker som går deg hodet forbi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...