Gjest Gjest_Snuppelure_* Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 hei alle forum-brukere.. Har blitt fridd til av min elskede.. det skjedde en helt vanlig onsdag - vi gikk tur på Ekebergsletta (som vi ofte gjør), denne kvelden i øs-pøsende regnvær - og så var han så snål! Så plutselig gikk han ned på kne, under paraplyen, med kneet i søla og tok frem den vakreste ring som glitret så mye at jeg fikk vondt i øynene - og spurte om jeg ville bli hans prinsesse for alltid - om jeg ville gifte meg med han.. gulp, jeg holdt på å dåne! Kvelden var bare perfekt... er SÅ lykkelgi! Anyway - tenkte å ta han på ordet med det med prinsesse. Han kaller meg nemlig det hele tiden. Så jeg tok en tur på ebay.co.uk og surfet meg frem til en "ordentlig" prinsessekrone. La inn et bud, og fikk den for 150 spenn! Billig! Sitter med den i hånden her, den er virkelig vakker. Så har jeg tenkt å kjøpe en kjole som er dønn enkel i stoffet, men STOORT skjørt og trang tubetopp. Tror det kan bli vakkert. Og så må jeg ha slør da vett-dere.. laaangt slør med kanskje noen glitrende stener? Kommer til å droppe smykke (skal bare ha små diamanter i ørene) - for han liker det enkle. Ka dere tru, jenter? Tror dere det blir en suksess? se denne linken: Omtrent slik kjole har jeg tenkt på; http://www.ellie-wedding-dress.com/product_260.html trallalala.a.. gleder meg... (forresten gifter vi oss i august 2008)
Solfridbruda Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 åååå - tror du kommer til å bli nydelig Skal dere ha bryllupsfesten på et slott da kanskje? og du komme ridende på en hvit hest? hihi
Alyssa Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Ta den helt ut du! Hva med vielse og bryllupsfest på oskarsborg festning? Mer storslått kan det vel ikke bli? Hadde jeg vært yngre og uten barn osv hadde jeg nok gått for et mer storslått bryllup jeg også
Gjest Grafica Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Å, det syntes jeg hørtes ut som en fantastisk ide! Når du først har "grunnen", så hvorfor ikke!
MrsG Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 go for it! ..men bare om vi får se bilde av krona.... vi liker bilder nemlig...
Alyssa Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 go for it! ..men bare om vi får se bilde av krona.... vi liker bilder nemlig... Det gjør vi! Kom med bilde!!
Gjest Snuppelure - igjen! Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Allright girls.. here it come!! http://cgi.ebay.com/Wedding-Swarovski-Crys...bayphotohosting Er den ikke fiiiiin!????? hihi - gleder meg.. Dere skjønner.... jeg har nemlig vært gift før, men det ekteskapet gikk dukken. Jeg har også to barn fra før av... Men min elskede har jo ikke vært gift før, og da jeg forelo at vi skulle gjøre det "enkelt" (sånn som i gå på tinghuset, ha farget kjole, etc..) ble han veldig lei seg. Han sa at han alltid hadde drømt om å se meg komme opp kirkegulvet i stooor hvit nydelig kjole med slør og hele pakka... -og da kunne jeg ikke annet enn å gjøre han glad! (og så sier jeg ikke nei takk til stor fin kjole, det skjønner dere vel! hihi) -og til slutt sa han at han ønsket at vi giftet oss i den kirken som han hørte til da han var liten - for der ligger moren hans begravet (hun døde av kreft for noen år siden, og var verdens flotteste dame...) for som han sa: "da er mamma med oss også den dagen..!" gud bedre, jeg er heldig jeg! trallalalaaaaaa
Prinsesse Snuppelure Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 ok girls. Da fikk jeg endelig registrert meg også gitt.. synes navnet var passende. sees mer her, nå er jeg i gang!
Gjest Reka Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 (endret) Å fy søren så romantisk! :rødme: :rødme: Endret 13. februar 2008 av Reka
Antoinette Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Hvis du ble fridd til i går og skal ha bryllupet allerede i august 08 har du ekstremt liten tid på deg.
Hedda-78 Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Neida, det har hun ikke. Vi planla vårt bryllup på 6 mnd, hadde god tid. Men giftet oss i april, blir jo noe annet med august. Men så sant kirke, lokale, fotograf og frisør er ledig, er det ikkeno problem med resten.
Gjest *Ulla* Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Fantastisk flott kjole! Og ordentlig prinsessekrone! Kunne valgt akkurat det samme selv :rosasmil:
Gjest Grafica Skrevet 13. februar 2008 #14 Skrevet 13. februar 2008 Nyyyydelig *sukker* skal helt klart følge med om du får deg en bryllupsdagbok!
Concertina Skrevet 13. februar 2008 #15 Skrevet 13. februar 2008 Neida, det har hun ikke. Vi planla vårt bryllup på 6 mnd, hadde god tid. Men giftet oss i april, blir jo noe annet med august. Men så sant kirke, lokale, fotograf og frisør er ledig, er det ikkeno problem med resten. Det var vel det faktum at ts bor i Oslo og ønsker å gifte seg i august (den travleste bryllupsmåneden) som gjorde at Antoinette kom med den kommentaren. Gifter man seg utenom sesongen så er det jo mer enn god nok tid med seks måneder
Prinsesse Snuppelure Skrevet 14. februar 2008 #16 Skrevet 14. februar 2008 hello girls! Joda, jeg er nå så heldig at jeg har fått booket både kirke og lokale...! Sistnevnte er pappan min sin losjes lokale midt i byen -fikk leie for 3.000 kr!!! BILLIG! Det er også ambassadestrøket, så det er et lekkert lokale heldigvis.... Vi tenkte å gjøre det så billig som mulig, skal reise til Sverige og kjøpe inn råvarer selv, og få en venn av oss som er kokk til å smelle det sammen. Vi har også begynt å "spare" drikkevarer - hver gang jeg eller han har reist, har vi kjøpt cocgnac, champagne og vin - så nå begynner vi faktisk å nærme oss antallet...! Smart, ikke sant? Synes vi har kommet veldig langt i planleggingen allerede. Presten er også i boks, så det er flott! VEnninnen min er grafisk designer, så hun skal lage invitasjoner/Menyer/bordkort/takkekort etc... kjempeheldig med den også! Mangler bare fotograf nå - tenkte å få tak i en fotograf som kan gi fra seg bildene etterpå. Søsteren min har en venninne som er fotograf, hun ga meg et tilbud på 8.000 kr -inkluderer da bilder når jeg pynter meg, i kirken og etter kirken. Synes dere det høres ut som en ok pris?? Anyway, synes vi har kommet langt allerede jeg...! Tralllaaa gleder meg! MEN så må jeg få kjøpt den kjolen da... har en avtale med butikken www.divax.no på Jessheim - hun kan sy kjolen for ca 8.000 - og det er ikke verst!!!!! Da får jeg en kjole ingen har maken til - ja, dere har jo sett bildene av den.... tror det blir fint! MEN! HVa synes dere - skal jeg ha oppsatt eller laaangt hår (eller litt av begge deler?) Hva kan bli finest? Til "daglig" har jeg langt skrådd mørkt brunt hår med litt fall (lengste punkt er ca 10 cm over bukselinningen bak..) - og han sier han digger håret mitt, så da er det kanskje fint å være "lik seg selv"?? Kn bli fint med langt hår inni det lange sløret?? Forslag mottas med takk, er litt i tvil her...! åå jeg er så lykkelig! ER dere lykkelig, jenter? Synes det var så hyggelig å skravle litt med dere...!
Gjest Dallandra Skrevet 14. februar 2008 #17 Skrevet 14. februar 2008 Med den kjolen og den krona så synes ikke jeg du kan ha annet enn oppsatt hår! Med noen løse korketrekkere her og der kanskje, da blir det ikke så stramt og samtidig så får du vist fram håret! Synes forresten kjole og krone var lekre, og synes kanskje du burde hatt et helt enkelt smykke i halsen, det kan bli litt nakent ellers.
Prinsesse Snuppelure Skrevet 14. februar 2008 #18 Skrevet 14. februar 2008 Takk for tips om halssmykke.. Kanskje jeg kan velge et smykke han har kjøpt til meg til jul? Det er et kjede i hvitt gull og anhenget er et bittelite hjerte besatt tett-i-tett med små glitrende diamanter? Anhenget er ikke stort, men det er nydelig og enkelt.... Ka dokk tru jenter? Jeg driver også med smykker, tenkte kanskje jeg skulle lage meg et lækkert glitrende armbånd med swarowski-krystaller i hjterter?? Ev små prinsesse.kroner?? hhihi Og sko da... tror jeg faller for disse: http://www.justbrides.co.uk/product_detail...E6BBB5444D58%7D
Gjest Dallandra Skrevet 14. februar 2008 #19 Skrevet 14. februar 2008 Høres ut som et nyydelig smykke og akkurat som jeg så for meg.
Gjest Dallandra Skrevet 14. februar 2008 #20 Skrevet 14. februar 2008 Du, hvis du hører med moderatorene så kan de flytte denne tråden over til bryllupsdagbøker, da blir det din bryllupsdagbok istedenfor en hvilken som helst tråd under bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå