jamie Skrevet 1. mai 2003 #61 Skrevet 1. mai 2003 Maud synes jeg ikke er så fint, men Angelica var kjempefint! Litt uvanlig, og det liker jeg.. Lurer på om det er noen andre i Norge som heter det...? Tviler på at noen andre heter Maud Angelica Behn hvertfall Men det klinger hvertfall, det skal dem ha!
MarianneE Skrevet 2. mai 2003 #62 Skrevet 2. mai 2003 Jeg syntes det var rett og slett et vakkert navn!!! Lurer på hvor mange som kommer til og kopiere det........
Babyface Skrevet 2. mai 2003 #63 Skrevet 2. mai 2003 Synes navnet var helt forferdelig med en gang, men har begynt å venne meg til det. Hver for seg synes jeg ikke noe om navnene, men kombinasjonen passer en baby med de foreldrene.
Gjest Tutta fra Calcutta Skrevet 2. mai 2003 #64 Skrevet 2. mai 2003 Kunne jo ikke kalt jenten for Tutta heller da. Synes navnet var fint jeg. Det er jo tross alt ei prinsesse sin datter da. Tutta
Gjest sexysadie Skrevet 5. mai 2003 #66 Skrevet 5. mai 2003 Tror de må bytt nu, da d viser seg å allerede være en Maud Angelica.
Anglofil Skrevet 6. mai 2003 #67 Skrevet 6. mai 2003 Hei... Synes navnet var ok jeg... Men jeg ville nok ikke kalt min datter det.... Klemz fra:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå